Monday 26 January 2009

part 39

intamplari intamplatoare motorizate

buuun.

aseara ar fi trebuit sa sarbatoresc, insa nu am facut-o.motivul sarbatoririi?prima iesire de una singura cu aia mica prin oras.cand am ajuns in etrusco am simtit cum inima nu mai avea loc in piept: trecusem de o intersectie mare( of course, claxonata de un taximetrist deranjat de prezenta mea acolo), facusem la stanga pe decebal( marea mea dilema ), evitasem o coliziune cu un dobitoc intr-un jeep care iesea cu spatele de pe o straduta fara sa se asigure.Ar fi trebuit sa ma vada domn Costica( atunci cand i-am bushit motoreta mi-a zis ca nu`s facuta pentru asta hihihi).

drumul de intoarcere a fost mai putin plin de emotii, evident.mai greu a fost cu parcarea:) dar ma descurc, despre asta e vorba si sunt happy

de ce nu am sarbatorit?eram rupta de oboseala.ce ti-e si cu viata de motociclist( hhihihi).cand o sa incep sa merg pe banda a doua si o sa depasesc 60/h mai povestesc

Tags: motoretisme
Tuesday April 17, 2007 - 01:20pm (EEST)
back

i`m back cu miros de paella si gust de sangria( poate prea multa sangria) la ceea ce se poate numi my ordinary life.mi-a fost dor, dar nu-mi mai e.acum mi-e dor montserrat si de valurile mediteranei reci.

de trei zile dorm.vreau sa ma trezesc si sa va vad pe toti.dupa aceea voi putea pleca linistita inapoi.de ieri o am pe cea mica mai aproape si asta imi da un sentiment de implinire.poate totusi mai raman.sunt in cautare: de oameni zambitori, de motociclisti cu rabdare,de un eveniment cultural, de o seara de betie, de o tigara very special.

i`m back la observat fete triste (da azi am venit cu metroul), chelneri nesuferiti, burtile dianei( oh nu am vrut sa scriu asta dar tocmai a trecut prin fata biroului)...acum am uitat ce mai voiam sa scriu.ufff.

later edit: de eveniment cultural am facut rost: maine dp ora 18 la expo la sala dalles, TBC si fotografiile lui ;)

Monday April 16, 2007 - 03:55pm (EEST)
teletubbies ?
teletubbies ? magnify

Tinky Winky (Purple)& Dipsy (Green) & Laa-Laa (Yellow) &Po (Red)

another mess conversation:

alex : tare curios sunt cum arati in costumul ala
je : ff funny
je :stii teletubbies?
alex : nu
alex : se serveste la temperatura camerei?

je : la teveu buei

stii teletubbies?
  • nope
  • wtf?
  • ha-ha funny
See results
Wednesday April 4, 2007 - 04:37pm (EEST)
draci..si da si nu/la work

da..e clar.numi plac unii oameni si gata.nu mi-au facut nimic, pe unii nu-i cunosc dar pur si simplu nu-mi plac.Nu gust glumele unor oamenii.ma enerveaza doar cand deschid gura, ce sa mai rad la glumele lor.

Sunt nervoasa, atat de nervoasa incat i-am inchis telefonul in nas lui dan, imi vine sa-l injur pe nicu si sa o sun pe sorina sa-i spun sa ma slabeasca cu cei 3 clienti amarati ai ei.imi vine sa-mi schimb statusul la mess si sa scriu ceva cu multe bip-uri si puncte puncte la adresa it-istului( desi cred in continuare ca e baiat bun)

scriu de juma de ora un mail.m-am impotmolit la cuvantul "crama" cum se traduce in spaniola??wtf?

si nu..nu-s sictirita , si da azi am venit cu chef de munca la birou si ma enerveaza sa mi se reproseze altceva.si nu nu sunt depresiva si nu, nu ma arunc in fata metroului;si da si azi o sa plec sa beau o bere dupa program; si nu nu sunt alcoolica; si da, astept uichendul; si nu, nici azi nu ajung la mama..

Tags: fuckfuckfuck
Thursday March 29, 2007 - 05:04pm (EEST)
fumuri

Si uite asa m-am trezit din nou fumand in baie ca in liceu.In locul scrumierei de pe hol de la birou a aparut un panou galben pe care scrie citetz cu rosu "fumatul interzis".Asta nu-l impiedica pe sefu sa continue sa fumeze in incinta si sincer nici pe mine.( sefu tot la biroul lui, eu la baie).Se prea poate sa incep sa fumez mai putin..sau nu.majoritatea sunt multumiti, eu nu.Contabila sefa e mutumita, cica tine la sanatatea fumatorilor si daca legea asta noua o sa ne faca sa fumam mai putin cu atat mai bine.lol.

Am fost la restaurantul acela scris de toata lumea pe bloguri, da despre "la mama" vorbesc.Nu am gasit masa de fumatori pentru ca facusem rezervare asha ca am primit o masa de nefumatori langa bar, la 2 metri de bar.Culmea, la bar se poate fuma.A fost o seara funny:ma ridicam de la masa sa fac doi pasi sa-mi aprind o tigara.Era atat fum la masa aceea incat la un moment dat uitasem ca sunt la masa de nefumatori si mi-am aprins o tigara.A venit evident cineva sa ma atentioneze.

La Buzau un nene detinator de carciuma a refuzat sa-si imparta bodega in doua pentru cei cu fumuri si cei fara fumuri asha ca pe firma lui, langa titulatura se mai afla si mentiunea"bar pentru fumatori".este echitabil.In bucuresti stiu cateva locuri unde nu se fumeaza si sunt ok, dar unde nu as putea sa stau mai mult de 2 ore( cafenescu, ceainaria), la fel sunt locuri unde se fumeaza si nu e ok( fire, cluba, b52,el comandante, barfly,all4u,big mamou..etc)

vreau sa vina vara sa stau la terasa si sa nu se mai puna problema impartirii

gata mi-am zis of-ul.ma duc sa ma afum ===~~~~

Friday March 23, 2007 - 09:42am (EET)

No comments: