Friday 23 January 2009

part6

Entry for January 10, 2006
Am o dorinta nebuna sa ma rup de tot si de toate, m-am saturat de tot jegul, de toata mizeria care a ajuns sa ma sufoce.Nici macar o simpla raceala nu-mi mai trece usor.Vreau sa scap de tot uratul asta care nu ma mai lasa sa respir, sa creez, sa simt, sa gandesc.Ca sa rezist nu pot fi decat rationala si rece si atat.

Intreaba pe cineva care ii sunt valorile si iti va spune ceva asemanator cu bibilia sau mai stiu eu ce pareri preconcepute despre viata implantate in minte lui de cand era copil, dar chiar si asa cand vine vorba sa le respecte fiind pus in fata unei situatii indoitoare va alege sa incalce acele valori si principii pentru ca astea nu aduc bani si profit rapid.pe de alta parte sunt cei care cred cu durere in valori utopice, pe care intr-un fel ii respect, dar rationalitatea lor unde e?!!

probabil ca asta e problema, de asta suntem toti asa de gri si de asta nu reusim pentru ca ne tot chinuim sa alegem calea de mijloc, nici alb dar nici negru pentru ca dupa aceea sunt extremisti, pur si simplu gri.

cand ma voi simti destul de puternica sa iau fraiele in maini si sa aleg probabil nu voi mai fi gri


Tuesday January 10, 2006 - 10:51am

No comments: