Monday 26 January 2009

part22

Entry for June 26, 2006
Entry for June 26, 2006 magnify
de unde as putea sa incep??a trecut atata timp ca nu stiu daca mai stiu sa scriu altceva decat chestii legate de geografie obosita si comunista.fuck ...si ce daca..? am reusit pana la urma.
Monday June 26, 2006 - 01:04pm (EEST)
uuffff
uuffff magnify

ma asteapta zile naspa.mult tutun, rabdare si vointa.just wish me luck

Monday June 12, 2006 - 05:54pm (EEST)
Entry for June 09, 2006
Entry for June 09, 2006 magnify

patetic.munca sa fie viata ta.sa afirmi ca nu ai dormit noaptea pentru ca te-ai gandit la chestii legate de munca.sa stai la serviciu 14 ore pe zi si sa ti se para foarte ok.ma gandesc cati bani mi-ar trebui ca sa accept o situatie din asta pt ca din proprie initiativa nu as face asta niciodata si mai ales gratuit.ma uit de jur imprejur si mai toti sunt asa.de aici vin banii si daca iti si place ce faci mi se pare indestulator, dar trebuie sa existe chestii care sa-ti placa mai mult:sa stai cu iubitul/iubita, sotia/sotul, sa canti, sa mergi la teatru , la film, in cluburi, sa faci chiar shopping etc etc.goosh cum pot trai cu ei insisi..eu abia astept sa se faca 6, sa plec acasa, sa gatesc, sa ma plimb, sa merg sa beau o br,sa ma vad cu oameni, alti oameni adik.cum se simte el ca ea pleaca la munca de la 8, cand programul incepe la 9 si seara vine si o asteapta;se aseaza langa biroul ei si asteapta ;mai iese din cand in cand la tigara.pe la 7-8 cred ca ei i se face mila de el si pleaca in sfarsit acasa.o iubeste mult cu siguranta.si totusi..wtf?oare ce zice ea cd pleaca si ei in sfarsit in concediu si el face poze la hoteluri si viziteaza zeci de hoteluri transformand toata vacanta in infotryp?

eu nu vorbesc despre munca acasa, decat cand se intampla chestii amuzante.in general drumul pana acasa imi cauzeaza si uit toata ziua de munca si e asha de bine...

Friday June 9, 2006 - 04:35pm (EEST)
Entry for June 08, 2006

voiam sa scriu, dar nu stiu ce.am chef sa scriu dar nimic care sa poate fi postat( a se citi lamentari, injuraturi+ chestii asemanatoare).mai bine fac un platouash ;))

Thursday June 8, 2006 - 03:59pm (EEST)
uit sa fiu fericita
uit sa fiu fericita magnify

sa dau din nou vina pe batranete?uit cateodata sa sa fiu fericita.trebuie dupa aia sa ma gandesc, sa reflectez si sa-mi dau seama ca de fapt am multe motive pentru care ar trebui sa zambesc si..incep sa mi se ridice colturile gurii intr-un zambet.dar de ce uit?asta e marea mea intrebare.ma gandeam ca ar fi la fel de constructiv sa-mi aduc aminte sa fiu nefericita in momentele de buna dispozitie, astfel trai mai intens si diversificat.

Monday June 5, 2006 - 11:21am (EEST)

No comments: