Monday 26 January 2009

part 34

file de poveste

"azi mi-am adus aminte ca nu am mai cantat de mult timp, nu am mai visat de si mai mult timp.am incetat sa mai visez odata cu hotararile luate de a fi om rational, pragmatic, mai mult decat practic.Mi-e bine asa, imi era bine si inainte.Acum am unghii lungi, nu as mai putea sa cant la chitara, dar as putea sa mai visez cu conditita sa nu ma abat de la hotararile luate.Scriu mereu, nu stiu inca pentru cine pentru ca de multe ori a doua zi nu mai inteleg nimic din ce am scris cu o seara in urma.ramane doar ideea si gustul .Am intalnit un om care stie sa viseze frumos, caruia nu-i este frica sa viseze, nu-i este frica sa simta si il admir, as vrea sa ma invete si pe mine, dar apare o alta conditie - sa nu sufar dupa aceea.As putea sa visez frumos macar din cand in cand si asha nu o sa-mi pierd simtul practic, nu?Sau nu..asta nu ar fi de ajuns.

Cu o pagina in urma stau mazgaliturile de seara trecuta peste care am desenat ceva.Nu mai inteleg nimic.parca eram furioasa.nu mai stiu pe ce anume, sau de ce(ce femeie sunt! - simt nevoia sa mai sufar si eu din cand in cand, macar asa putin, chiar daca nu am motiv)

ieri am fost intrebata daca sunt fericita.fara sa clipesc am spus ca da.

in seara asta vreau sa visez, vise de pisica sau visele mele.unghiile lungi nu mi le tai, asa ca o sa-l las pe el sa cante la chitara, eu o sa ascult in sfarsit."

Wednesday January 24, 2007 - 03:42pm (EET)
conform cercetatorilor canadieni..aa...nu .britanici:

"22 ianuarie este cea mai deprimanta zi a acestui an. Cel putin asa rezulta din “teoria fericirii”, un studiu relizat de un psiholog britanic dupa 15 ani de cercetari.
Pentru a ajunge la aceasta concluzie, el a strans raspunsurile a 3.000 de persoane din zece tari.

Facturile care sosesc dupa sarbatorile de iarna, reintoarcerea la slujba dupa vacanta, dar si frigul,fac din 22 ianuarie cea mai deprimanta zi a anului.
Psihologul sustine ca, in aceasta zi, toate motivele pentru a fi deprimat si melancolic sunt exacerbate.
De asemenea, el a stabilit si care este cea mai fericita zi a anului 2007.
Aceasta va fi 23 iunie, datorita zilelor cu timp frumos, activitatilor desfasurate in aer liber, timpului petrecut cu familia si cu prietenii si amintirilor din copilarie "

what about this?

Monday January 22, 2007 - 03:29pm (EET)
happened - part II
happened - part II magnify
mihai dobrovolschi :scriu un articol si trebuie sa stiu ce ai in geanta in momentul asta. please help.
je: ...portofel, tigari,un mp3 player,un cd cu Kreator,actele,2 telefoane,servetele,2 pliculetze de ceai,o guma de sters,guma de mestecat, o baterie duracell,o agrafa
je : mai zic?..
Monday January 22, 2007 - 03:21pm (EET)
pana acum( dupa vin baut la sica)
pana acum( dupa vin baut la sica) magnify

..am lenevit cu pisicu in brate, am fost clubbin`, m-am dat cu motoreta :D, am baut vin si ..inca nu m-am imbatat, am plantat flori (nu mi-am cumparat - satsfactia e mai mare)

Maine tre sa mananc peste..clar,sa ma imbat si...ce mai era?

dap, nu-mi merge usb-ul sa va arat ce ma aplec in curbe, asta e arta uriashului ( mi-a facut azi multe poze)

iarasi blog scris dupa vin baut la sica:D

Saturday January 20, 2007 - 09:18pm (EET)
ganduri de vineri seara
ganduri de vineri seara magnify

cica de ce ti-e frica nu scapi.Si daca mie mi-e frica de tot si de nimic? si daca mi-e frica de mine si nu de ceilalti?ce fac?oricum de mine nu scap, nu?

ce bine era cand fumam si era liniste si nu imi pasa .

ce poate sa faca o saptamana de munca dintr-un om rational si normal?....unul irational si anormal( hihihih)

ce poate sa faca la sfarsit de saptamana o sticla de vin dintr-un om irational si anormal?...un om happy:D

plec acasa..ma duc sa ascult napalm si sa ma imbat

Friday January 19, 2007 - 06:02pm (EET)

No comments: