Monday 26 January 2009

part 28

zi de mega kkt

imi iubesc jobul, adica e un job de la care am satisfactii, uneori mai multe , alteori mai putine; dar am ajuns sa fac ceea ce mi-am dorit de cativa ani incoace;pentru asta m-am luptat, m-am certat si m-am batut cu pumnii in piept.pana la urma am reusit.le-am aratat eu lor.

dar sunt zile de mega kkt.una din ele este vineri.am zis sa-mi optimizez sistemul de lucru asha ca am sters tot si am luat-o de la capat.totul nou.s-a dovedit a fi un mare bluff care m-a intarziat cu 5 ore jumate astazi.dupa care au inceput problemele cu toti bashtanii pamantului( de la timisoara pana in bucuresti) care au mari pretentii.unul pleaca cu infantul si nu-l declara, altul are prieteni imensi care nu incap intr-o singla, nici macar pe usa; si pentru ca deee..sunt oameni importanti eu trebuie sa pocnesc din degete si sa rezolv.In primul rand pocnitul din degete nu-mi prea iese, iar atunci cand se ratzoieste cineva la mine cu atat mai putin.acum astept: sa gasim o camera maaaareeee cu pat maaaareee si astept sa plec acasa, sa vina un uichend in care stau acasa si ma joc cu pisica, si imi pun botoshii in picioare si ma tarai in tricou din baie in camera si in bucatarie, si fumez mult, si gatesc de placere si...citesc, rad, cant blues si dansez rock.

ziua asta.o astept toata saptamana.cu groaza dar nerabdare.stupid me..

Friday September 22, 2006 - 05:15pm (EEST)
pentru fete :P
Wednesday September 20, 2006 - 10:49am (EEST)
..or maybe just happy..

I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I'm having fun

I think I'm dumb
or maybe just happy
Think I'm just happy
my heart is broke
But I have some glue
help me inhale
And mend it with you
We'll float around
And hang out on clouds
Then we'll come down
And have a hangover... have a hangover

Skin the sun
Fall asleep
Wish away
The soul is cheap
Lesson learned
Wish me luck
Soothe the burn
Wake me up

I'm not like them
But I can pretend
The sun is gone
But I have a light
The day is done
But I'm having fun

******

my always song.wrong title, though

Wednesday September 20, 2006 - 09:50am (EEST)
Entry for September 18, 2006
Entry for September 18, 2006 magnify
Si cand eram mai obosita, si cand am zis ca nu mai dorm in cort pana la vara iata ca am comis-o din nou.Foarte tare frate..m-am capatat cu una bucata raceala , o urcare pe gogoshica numita cbr125 r( yupiii - frumishica foc), o pizza buna , o plimbarica cu sww , tzuica fiarta, vin, bere, mici provocatori de gretzuri,saramalutze, bulz,berbecutz.Acum nu vreau decat sa ma odihnesc si sa astept linistita concertul tiamat.
Monday September 18, 2006 - 01:05pm (EEST)
birthday calendar
pentru toti cei care trimit asemenea porcarii: ziua mea este pe 16 mai, nush de cand si pana unde atata interes.daca veniti cu cate o sticla de wiskey va primesc..altfel...nu pricep rostul
Thursday September 14, 2006 - 05:31pm (EEST)

No comments: