Saturday 17 October 2009

departe si totusi

Daca acum cativa ani visam sa fiu undeva departe de "lumea dezlantuita", intr-un loc doar al meu.."dreaming of guam"(cine stie,cunoaste:P) acum iata ca sunt.Ciudat e ca tot aici am ramas, si inca din ce in ce mai aproape de radacini.Dar sunt departe de absolut tot ce ma inconjoara, si aici ma refer la:lumea politica, moda, ce se intampla in juru meu si e rau si urat si prost.Sunt aici printre voi si nu sunt..da.E frumos sa ti se indeplineasca visele,atat de frumos cu nu ti-ai imaginat.Poate chiar sunt femeia aia comoda despre care vorbeste horoscopul(hihih)..nooh..
Azi am ascultat Theatre of Tragedy..da..again and again si mi-au venit in minte imagini pe care le ingopasem.O eu altfel, dar la fel.Aceeasi inaltime si greutate, acelasi mod de a-mi aranja parul, aceeasi vestimentatie usor neglijenta, la fel de vesela cu prietenii(sau la fel de trista), la fel de serioaso-sictirita la munca..dar departe de tot ce eram acum unu-doi ani.Aaaa inca ies in oras, merg la film, cant, dansez singura, gatesc, ma bucur de razele soarelui de dimineata si de imbratisarile sincere, inca ma simt pisica uneori si-mi place sa-mi beau ceaiul in pat(uite asta nu am mai facut demult dar tot imi place),inca..tot...
piesa ultimelor 24 de ore:..a distance there is..

No comments: