Friday 6 July 2012

despre muzica IT style & altele


 M: Nile - Lashed to the slave stick ?
 c: dap
M: sa-mi bag mintile-n capete, mi-a spart urechile de la inceput 
c: :))
M: OMFG !!!
M: am paru; maciuca-n nas
c: e foarte eficienta cand vreau  sa testez si  fetele vorbesc tare

M: cristoase, iarta-ma ca-ti iau numele-n desert, dar nu mai pot sa continui :) ma intorc la ala cu chitara zambareata 
c: :))
M: tu sa ai spor la ele acolo pe asa ceva
c: tks

 M: sa nu-mi spui ca te-a luat oboseala 
c: :))
c: sunt la a 3-a cafea..ar trebui  sa  nu
M: ai boxe ?
c: am casti
M: hm 
M: mergea la boxe, sa imparti cu restul lumii, dar sa zicem 
M: e bomba asta pe marginea drumului spre vama buzaului pe-o prapastie :)
M: cu o bere-n coltu' gurii, pe la asfintit... 
 c: :))
c: mda..merge cu  cafeaua

M: cum e, ai batait din cap ?
c: din picior
 c: :)))
M: eu din toate
M: mai devreme ma dadeam cu scandura pe langa guano apez
M: imi trebuie adrenalina ca pic pe butuci 
 
M: vezi la refren sa-mi var matza-n gard

M: cred ca e ceva la mijloc cu unitatea mea, o sa reinstalez ct de curand pleava aia de windos

M: pana acum, am primit mereu o lista goala de servicii aditionale 
 M: de fapt, intreaba-i asa
 M: mai general
 M: gen "ce pl"
 M: pardon 
M: deci "ce aia noastra facem bre cu requestul ala ? la ce sursa mamii lui foloseste ?>"
M: adaptezi tu dupa cum crezi de cuviinta
M: ar fi fain maine macar sa avem raspunsul 
c: :)
M: mda, ma cam baga-n boschetii nedumeririi treaba asta

M: esti cula soro, ca-ntotdeauna

No comments: