Thursday 19 November 2009

insist

sunt un om insistent cand imi doresc ceva cu adevarat.Incapatanarea taurilor fiind recunoscuta de altfel.
Insist sa vad un film bun in oras, la cinema si ma lovesc again and again de aceleasi lucruri.Exceptand filmele de festival(animest,kinofest, film irlandez japonez,englezesc s.a) nu m-a impresionat nici macar unul vazut la cinema.Ala de 13 minute se pune oare?Sa zicem, fie..unul in 4 ani.
Si am facut rezervari, cica cea mai mare rezervare din istoria multiplexului,si ne-am dus cu mic .cu mare la lansarea lunii: "2012". Nu ma asteptam decat sa vad efecte facute bine si atat, subiectul fiind unul mult prea folosit.Film luuung si prooost,atat de american in replici ca incepusem sa ma dau cu capul de scaun la un moment dat.
partea buna a serii:m-am vazut cu oameni de care imi era dor si after all a fost o seara nice in oras.Dar nu mai merg la filme in ce se afla acum in box office.

recomand:99 francs,death proof, cainele andaluz( filme vazute acasa) pentru cei ce nu au apucat sa le vada

No comments: