Wednesday 18 March 2009

verde

si pentru ca sustin miscarea ecologica m-am gandit sa-mi postez si eu, ca orice blogar care se respecta, un "insemn".Zis si facut.De astazi ma aflu si eu sub umbrela verde.Stiu ca devenit un fel de trend sa fim ecologisti, iar ue ne sustine si ne impinge de la spate si bine ne face( cred ca e una din putinele lucruri impuse de ue cu care sunt total de acord)Am citit diverse pareri referitoare la scoaterea pungilor de plastic gratis din magazine, ei bine eu sunt de acord si ma bucura aceasta initativa.De cateva luni sunt mandra posesoare a unei sacose de rafie"i bag you"( da ma laud), incerc sa scot toata aparatura electrica din priza atunci cand nu o folosesc,inchid apa cand ma spal pe dinti si evident: nu arunc hartii, ambalaje pe strada.incerc din rasputeri sa-mi scot din obisnuinta sa mai arunc mucuri de tigare pe geam, deh mai avem de corectat.
Ar fi o gramada de facut si daca m-as organiza mai bine stiu ca as avea timp si de voluntariat pe teme ecologice.
Pe toti ne preocupa atatea lucruri marunte,si ne-am obisnuit sa fim atat de egoisti incat nu ne mai gandim la cum vor trai copii, nepotii nostri.Vor mai avea parcuri?Vor mai putea respira fara masti de oxigen?( daaa..poate exagerez)
Hai sa incercam sa ne gandim un pic si sa reactionam pozitiv.ce ne costa?cat de greu poate fi?hai sa facem ceva pentru noi in primul rand.Vreau sa ma plimb prin parcuri si la 70 de ani, nu vreau ca apa potabila sa ajunga un lux.
Din seara asta oprim apa cand ne spalam pe dinti?scoatem incarcatorul din priza dupa ce incarcam telefonul?folosim pungi de hartie sau sacose refolosibile?

zi de propaganda verde

No comments: