Wednesday 17 January 2018

out..in..pe undeva pe acolo

Se intampla asta de cateva ori pe an sau poate de mai multe ori in functie de persoana. Se intampla sa nu ai chef sa te ridici din pat sau sa porti o conversatie. Se mai intampla sa nu-ti doresti nimic si in acelasi timp sa iti doresti totul. Tragi obloanele si stai asa contemplativ la nimic.

Apoi, se intampla sa fii nevoit sa iesi din zona de comfort.Si atunci e usor infricosator, dar autentic in acelasi timp. Multi din noi dam inapoi de la acest scenariu.
Nu mai bine stau eu in camera mea cu obloanele trase contempland la nimic? Sau nu mai bine imi vad eu de programul meu zilnic?

Cum ar fi daca intr-o zi ti-ai arunca lista cu lucruri de facut la gunoi? Azi nu ai nimic de facut..ce faci?

Iti zic eu.Nu o faci? Stii de ce? Pentru ca e al naibii de infricosator sa iesi din roata ta de hamster. S-ar putea sa ametesti, sa nu stii incotro..

Incerc sa imi dau seama de unde vine frica asta si "povestea" cu zona de comfort. Sunt programari genetice? De ce ne e frica ? De inedit? De penibil - ne-o fi zis cineva ca e aiurea sa fii penibil la un moment dat, asta sigur. Ne e frica sa fim noi si atat?..Cam trist.
Razi, daca vrei sa razi. Plangi, daca vrei sa plangi. Stai in casa inchis 3 zile si apoi aduna tot ce ai si muta-te in Brazilia sau in Groenlanda.
Ia-ti o zi libera sa mergi la spa sau sa stai in casa sa citesti sau dormi.Ai grija sa fie marti sau miercuri.
Fugi undeva un lume, oriunde doar de dragul de a experimenta lucruri noi!
Iesi din zona aia in care doar hainuta sau inelul sau masina te fac fericit! In care esti fericit daca seful te lauda sau ai rezistat o saptamana la job fara o criza de nervi.

Nu te mai bucura ca a trecut saptamana. A trecut o saptamana din viata ta in care ai trait de pe o zi pe alta asteptand week-end-ul.Ai facut ceva pentru tine?

Si..ma intreb in fiecare zi: Ce vreau sa fiu azi?Ce vreau sa simt azi? Unde vreau sa fiu azi?




No comments: