Tuesday 16 October 2012

Interioare (`nshpea oara)

cand te pierzi in cotidian si  te trezesti la un moment dat  ca  nu mai  faci  de multe vreme ceva pentru  tine iti vine sa urli, te apuca nervii  aia "de-ti vine sa treci prin zid";dupa care te pierzi in tine si  te rupi  de lume.si  cand iti  dai  seama ca de fapt traiesti pe langa..parca nici  asa  nu  e bine.
 Te imparti intre tine si  restul incercand sa fii  fericit, sa zambesti, sa te odihnesti  sa faci "chestii" dragi sufletului": te duci  la film, citesti o  carte, inveti  ceva nou, gatesti  ceva, experimentezi, cunosti oameni noi, asculti, zambesti, dansezi singur prin casa
si  da urmeaza...

totusi : ne chinuim o mana de oameni  sa facem intrunirea deceniului  degeaba, de fapt nimeni nu  e asa de implicat; ne chinuim sa ne vedem cu  x sau  cu  y degeaba, de fapt  nu  vrem sa ne vedem asa de mult, zicem mereu  "da, da te sun eu, daaa..de cand nu ne-am vazut" ..hmm da..nu ne-am vazut pentru ca tot timpul  am gasit altceva mai  bun de facut.

sincer m-am saturat  de toate aparentele astea. Incercam tot timpul  sa salvam aparente .De ce? ne face niste oameni mai buni, mai  simtitori, mai pasatori? ha ..nu..
Daca  nu  ai  timp, chef, ai program e ok  sa spui  asta.

Sincer mi-e dor de oameni,  dar trec printr-o pasa: nu  am chef sa ies, sa socializez, sa povestesc ce am mai  facut, sa ascult ce au mai  facut altii..I simply  do not care.(imi pare rau-mda..politetea din mine spune ca trebuie sa scriu si  asta)

intre timp fiecare-si  vede de ale lui  fara sa se gandeasca asa mult, nu?
sa ne intoacem deci  la oile noastre (o fi  astenie de toamna?) eu pun muraturi  si  fac biscuiti acompaniata de Queen si  GNR, ziua muncesc, merg la sala si la scoala, unul invata, altul isi cumpara pantofi, celalalt se tunde, unul isi  pune parchet, altul face fotografii, X fumeaza, Y sta pe facebook, Z canta( la ora asta?! vezi  sa  nu  trezesti  vecinii), aa..si  sa  nu uit de cei  care acum  se uita la meci, sau au  iesit cu  animalul in parc, citesc sau pur si  simplu stau (cum faceti oameni buni  asta?!  - invatati-ma si pe mine)

Gata..asta e toamnea noastra: zambareti  sau nu, politicosi  sau nu , prietenosi  sau nu, muzicali  sau nu, calatori sau  statici, ignoranti, ganditori - mah  sincer..I love you all - imi  faceti  viata asa cum  trebuie



 

No comments: