Friday 31 July 2009

statut/s

wtf?!(asta ca sa nu ma dezmint din gasca)sunt chestii cae ma lasa cu gura cascata.si de foarte multe ori, sunt ai mei, ai mei prieteni,a mea lista de messenger, alor mei scrieri.care mai de care vrea sa iasa in evidenta, sa fie unic, sa faca ceva doar al lui.da..uneori am starea spirit necesara cat sa fiu de acord cu lucrurile astea.dar de foarte multe ori ma gandesc:..hmm..aha ..fumez..sunt sute de milioane de oameni care fumeaza..hmm..merg pe o motoreta..aha sunt zeci de mii de oameni care fac asta..ha!.. am facut bunjee..deh sunt si aici cateva sute de mii, si alpinism si catarare, si cantat, si desenat, si fotografiat...si multe altele.Cred ca mai importanta e combinatia tuturor si stilul.Si de ce m-as remarca printr-un status? in lista de ym sau gmail sau aol?ah..sunt trist?am nevoie de compasiune?..ma inchid in casa.vreau sa ma laud ca am facut ceva mega-super-nemaipomenit..mai bine tac..probabil a facut asta altcineva inaintea mea( depinde de lista si de anturaj ;)) ).this is real life..get over it.totul se misca mai repede decat noi.
o sa sun ca o reclama, dar cumva ideea e de just be you.cred ca e de ajuns.e normal sa ai zile bune si zile proaste, e normal ca unii sa te iubeasca si altii sa te urasca..e foarte normal sa fii nervos azi la fel cum e la fel de normal sa fii foarte optimist si vesel..
fiecare cu ale lui
imi afecteaza existenta?daca da...plang si la un status..daca nu...who cares...e de invatat pentru unii

No comments: