Friday 12 June 2009

counting... flowers on the wall

zilele astea mi s-au perindat tot felul de idei prin cap.de la cum as putea sa ma bucur mai mult de schimbarile din viata mea pana la "cum poti sa lupti cu prostia"( dap eterna dilema).Am facut planuri de viitor si m-am imbarbatat incercand sa gandesc pozitiv,si bineinteles am numarat zile, ore..toate incep sa ia o intorsura interesanta din punctul meu de vedere si astept ,contrar obiceiului marea schimbare.Noua femeilor mereu ne e greu sa ne desprindem de chestii cu care ne-am obisnuit.Ne trezim peste un timp ca ne-am complacut intr-o situatie nu tocmai roz.Frica de schimbare, nesiguranta in noi insene ne fac sa ramane pironite, legate de lucruri fara nici o legatura cu noi, ca sa nu mai zic de persoane, idei,joburi..Si compromis peste compromis darama tot personajul.my 2 cents.nu toti sunt ca mine ..

No comments: