Sunday 15 February 2009

intr-o seara

A: si io oricum nu sunt de treaba
C: ba esti
A: ti se pare
A: am capacitatea de a induce usor oamenii in eroare
C: daaa..si eu sunt o scorpie
A: stiu
A: de-asta m-am si imprietenit cu tine
A: am gasit un aliat
C: am vreo 7 filme sper sa-mi ajunga 2 zile
C: ca nu mai am nici de citit
A: nasol
A: te dai culta
A: nu tine
C: maaahhh
A: dap... m-ai chemat
A: ti-e cald??
C: vezi..ca la faza asta cu cititu` sunt addicted
A: hai ca iti fac io vant
C: mah nush exact
C: ba mi-e cald ba mi-e frig
A: vreau si io sa ma apuc de citit
C: de la febra
A: dar mai vreo 6 litere de invatat
A: si dupa ...sigur ma apuc
C: cu discutia asta te pun pe blog
A: pune-ma
A: al cui blog
A: ?
C: al meu
C: mai am cateva discutii din astea haos
A: vreai sa iti trimit si o poza??
A: sa se convinga lumea
C: nu draga ca am
C: de la dans
A: sa nu creada ca sunt unu dintre prietenii tai imaginari
C: ah il stii pe tilica?
A: nu
A: dar tu pe ionutz
C: pai el e prietenu meu imaginar
A: ionutz e prietenu lu raresh imaginar
C: care ionutz ca stiu mai multi
A: e mare de tot si nu vb deloc
C: nu cred..nu mi-a vb de raresh pana acum
A: ii place sa bea cafea multa
A: si fura ligurite
A: si mai e harvey
C: al meu imi fura tigari
C: harvey?
A: dap
A: iepurele unei colege
A: l-am avut si io pt o perioada
A: dar l-am pierdut de cateva ori
A: si ii l-am dat inapoi
C: pai cum?
C: l-ai gasit..sa inteleg
A: dap
C: unde era?
A: l-am pus pe thomas sa il caute
A: thomas l-a simtit imediat
C: thomas..m-ai pierdut
A: thomas e cainele imaginar a lu raducu
A: alt prieten
C: pai si tu nu ai?
A: l-am pus intr-o seara sa vina pe la mine sa il gasim pe harvey
A: si
A: beliv it or not
A: e pe bune
A: adica nu aberez
C: dus esti doamne..eu nu-l stiu decat pe tilica si pe ciprian..psihologu..prienul imaginar al unei prietene
C: tilica e it-ist si fumeza mult
A: am putea face un get togethe toti 8
A: sunt cati om fi
A: numai sa imi spui din timp
C: lol..da
A: sper ca lu tilica ii plac animalele
C: EVIDENT
C: nici nu se putea altfel
C: binee ca e mai antisocial asa
C: nu vorbeste cu toata lumea
A: e ochelarist din ala
A: urat si tocilar
C: dap
A: sau e genu antisocial ca tine
A: ??
A: am inteles
C: eu ?antisociala?
C: cum ai ghicit?
A: dupa zambert
A: serios
A: e f bine directionat
A: catre persoanele pe care le agreezi
A: care restu ...jet
C: serios? asta nu mi-am dat seama
A: nici eu
C: ma rog..pe fata mea se pot citi multe
A: dar m-am gandit acu
C: nush sa le ascund
A: pt ca esti antisociala
A: si nu esti antrenata
C: mooama ce ai gandit-o pe asta
A: nup
C: ah
A: e doar un flow
C: zi si mie
A: nu ti-ai dat seama ca gandesc rpd
C: filmuletu ala
A: si vb si mai rpd
C: cu aia cu binoacle
A: care?
C: cum il gasesc?cum se numeste?
A: ala cu folbalu
C: de joaca fotbal
A: ?
Ca: da
A: japanese folbal
A: cred
A: sau binoculars folbal
Ca: am gasit
A: cum se numea
A: ?
C: Japanese football
A: i-auzi
A: sunt si inspirat in seara asta
C: ?
C: daaaa
C: as usual
A: nu chiar
A: sa nu exageram
C: hai mah..ai si tu talentele tale
A: stiu
A: ca noi toti de altfel



and za stori gauz on

1 comment:

Mo Weed said...

dupa atata timp... citesc si rad...una din primele noastre discutii ...nici nu aveai idee pe vremea aia about the story going on...