Saturday 5 May 2018

loc de surprize

Hectic
Si te lasi surprins, si vrei sa nu te mai gandesti, si esti fericit, nu..nu esti zen..esti doar bine cu tine.Uneori incercam prea mult.Uneori incercam sa dormim practicand mindfulness.( no..my friend - parca o aud pe A. vorbind in engleza cu accent indian), nu asta e solutia.

Incercam prea tare..prea ca la tara

Hai sa lasam si loc de surprize..mda nu tot timpul cele mai fericite, mai ales daca esti lunatic( uite de aia nu cred in zodii, ca ar trebui sa fiu venusiana..si sunt lunatica :)) )
Hai sa traiesti, hai sa simti, hai sa te bucuri de tot ce ai.

Experimentez senzatii noi. Plang cand vreau, rad cand vreau, ma las sa fiu eu fara sa imi pese prea mult de cum vor reactiona cei din jur..si reactioneaza bine :)

My power is the new sexy..my confidence is the new sexy..my..all me..mi-au trebuit niste ani sa invat asta si pentru asta multumesc tuturor pe care i-am intalnit si care au avut deschiderea sa-mi ofere astfel de surprize..
si daca cumva ma insel..that`s it..viata mea, jocul meu, regulile mele, deciziile mele :)

Special thanks : Delia D, Erica, Johnny B, Elis, Son, Sis, Paul P, Tarek, Valentin, Marius, Iulian , Smara, Cristina M (my yoga sister from another mother), Britta, Ale, Delia T, Octav, Irene, Ovidiu A., muntomanilor si vamaiotilor mei, muzicalilor, spiritualilor si rabdatorilor , yoghinilor, sportivilor- pentru ca sunteti sau ati fost acolo cand am/ avut nevoie de voi si fara sa va cer asta. Ordinea e pur intamplatoare.




No comments: