Wednesday 31 December 2014

no resolution

concluzii de final de an, rezolutii?Dezacorduri?Nu  e loc - adica nu  e spatiu , timp, sentiment pentru toate astea.De ce trebuie sa iau  decizii in seara de 31 decembrie?De ce trebuie sa imi  fac planuri  acum  si mai  ales de ce trebuie sa ma distrez acum?
Bine fie..hai  sa mai intram si in rand cu lumea..dar daca mie mi-e somn la 11?( da, stiu, bea o  cafea, afiseaza zambetul  de party..cheful vine mancand)

Ca a fost greu  sau usor, ca am avut momente minunate sau nasoale..cine sta sa le numere? Exista lista de to  do  sau I want si la anu`..e normal..Important mi  se pare sa fii  entuziast de ziua de maine, de anul ce vine, de fiecare moment.

Vrei altceva, vrei o lista de to do si do not ? De ce nu  le-ai  facut pe 28decembrie? De ce nu  ai inceput pe 29 noiembrie? De ce nu  te-ai lasat in septembrie?

mai  am 47 de minute din anul  asta, beau o  cafea si ma bucur de liniste( intrerupta ce-i  drept de bombele imbecilior iubitori  de petarde rasunatoare printre blocuri  si  de tata care ma suna sa intrebe daca vin sau nu  (sa petrec "cumpana dintre ani" cu  ei -they are so sweet and funny)

mda..astept cu  nerabdare anul meu linistit si plin de zambete, ceea ce va doresc si  voua






1 comment:

Unknown said...

din Bansko iti spun: muntii au luat foc, iar zapada doar se lasa gadilata de iluziile oamenilor, ea e vesnica si doar se amuza pe socoteala noastra. ea nu are planuri, e indisolubil mereu aici, an de an, apare si dispare, doar pentru a se pregati, mereu tanara si la fel, pentru o noua zi. in paralel, oamenii, mistuiti de egoul lor, continua sa se autoiluzioneze si sa creada, fiecare din ei, ca sunt buricul acestui univers. eu, prin prisma unui whiskey vechi de juma de veac si cu gandul si fiorul la ce va urma in urmatoarele zile, iti zic: fa din fiecare zi un revelion, celebreaz-o ca si cum ar fi ultima si asa le vei pretui la adevarata lor valoare, clipa, secunda, minutul, ora, ziua care iti este data pe aceasta bucata aruncata in spatiu numita pamant. take care! zambetel si motivele pentru ele vor veni daca le doresti