Monday 29 September 2014

ce-si doresc femeile


ce subiect  controversat mi-am ales si  eu in seara asta.In seara in care am ocazia sa fiu eu cu mine dar nu gasesc nici muzica nici  cartea nici  activitatea de care as avea chef. Pentru  ca atunci  cand  o  femeie nu stie ce vrea chiar nu  stie.
Poate ca nu  sunt cea mai in masura sa trag  concluzii vis a vis de subiectul asta, pentru  ca eu nu-mi doresc rochite, farduri, parfumuri si  pantofiori si la un moment dat primesc  o motocicleta la dispozitie :)Da, cineva m-a citit bine.

Apoi, da e adevarat ne dorim lucruri  atat de controversate incat  daca as sta cu voi barbatii la  o discutie v-as zice sa nu  va bateti capul prea tare, decat  daca aveti norocul  de  o muiere simpla care vrea parfumel si perdele noi.Si la urma urmei, nu poate sa-si cumpere singura toate astea? Ba da, dar e mai dragut sa faci shopping in doi si  sa faceti  chestii impreuna.Da , eu  vreau  sa citesc cu  tine si  ea vrea sa cumpere oja.Ideea e aceeasi, sa petreci  timpul cu ea, oricare ar fi  activitatea.Acum esti mare, nah, stii..vrei la shopping de oja sau  vrei  sa citesti.

Si  daca nu  vrea toate astea, vrea sa fii caring and loving?!Dar apropos.. daca nu  vrea sa fii asa ce zici, prietene? Ii pasa? Da, stiu nu  vrei  sa stea pe capul tau  dar daca isi  vede de viata ei  te panichezi.
Si mai  stiu ca  o iubesti de fapt in sinea ta, dar conteaza ce vrei tu , nu  ce vrea ea(apropos pentru  ca iubesti pe cineva nu-ti  da niciun drept asupra persoanei respective).Guess what?! asta nu e iubire..este egoism.

Da noi  femeile suntem complicate si  va dam lumea peste cap si nu mai intelegeti nimic..si acum vrem, dupa aia nu mai  vrem si voi nici nu  va imaginati  ca daca in dimineata aia nu te-ai spalat pe dinti  a insemnat totul pentru  ea, sau  daca nu  esti  destul  de atent sa vezi  ca s-a plictisit , asta pentru  ca ai stat toata seara cu ochii in telefon..s-a terminat orice vibe.

recunosc,suntem niste fiinte nu  tocmai usor de multumit si  de iubit dar daca ne intrebi  sincer si  direct  ce ne face fericite/sa zambim/ sa fim  relaxate  o  sa vezi  ca e atat de simplu.Tu doar trebuie sa stii ce vrei si  sa alegi.
Identic e si la noi.

Am ras mult cu  acest clip;dupa aceea am si  scris

No comments: