Friday 10 January 2014

way of living

Vreau de ceva vreme sa scriu despre ordine si disciplina, de cum toate astea ti-ar simplifica existenta.Unii ar zice ca sunt prea stresata si dusa la extremul negativ cu obsesiile legate de ordine:"aia trebuie sa stea acolo si cealalta dincolo,mananci sanatos, faci miscare, bei apa" - eh..sa nu exageram..nu? Pai bine, nu exageram si totusi exista apropiati care-mi spun ca atunci cand intra in casa'mi se descalta si se poarta cu manusi sa nu ma deranjeze(c`moon!!),in plus sunt altii care mi-au marturisit ca de cand m-au cunoscut s-au ordonat...ce sa mai cred?O fi bine? Nu? Sa va zic: eram copil si uram tot ce tinea de aranjatul hainelor, caietelor, inchisul sertarelor, luminii, gazelor, usii de la intrare.Pe modelul "who the fuck cares ,and who the fuck is going to break my house?". Toate bune si frumoase pana cand m-am mutat singura si am descoperit ca am nevoie de acea ordine ca sa pot supravietui usor. Da,nu indes lucruri in dulap pentru ca nu-mi place sa ma imbrac sifonat, da, am grija ce mananc pentru ca nu-mi place starea de rau de dupa, da, fac sport si beau apa pentru urasc sa gafai dupa 5 minute de urcat pe scari sau alergare usoara dupa tramvai sa nu mai zic schiat 10 minute, in plus cheia de la usa de la intrare e importanta - altfel risti sa dormi in fata ei in caz ca nu ai la cine sa apelezi la 2 noaptea( sa traiasca bunica`mea sanatoasa o mie de ani ca m-a primit in noaptea aia) Asa ca am instaurat alt mod de viata mai ordonat si mai curat,zic eu. Uf..sa nu intelegeti gresit..beau alcool, fumez, ma duc la somn la cel devreme 12, ma duc in carciumi etc..insa nu asta e scopul.Imi doresc mai tare sa ajung la sala a doua zi sau treaza in adevaratul sens al cuvantului la munca decat sa stau sa ma afum nefericit udeva in oras. Ma rog, cred ca fiecare isi stie prioritatile sau ar trebui sa si le stie.Ideea initiala era sa impartasesc ce am castigat: increderea ca pot ;) ups and downs.. ahh..multumesc voua celor care sunteti acolo zi de zi si-mi suportati mutrele.Va cam iubesc

No comments: