Sunday 21 April 2013

despre mine

mii de ganduri, senzatii, idei
as vrea sa le impart cu  cei din jur si  atunci  scriu, scriu un sms, un mail , pe blog
Cand nu vreau, nu vreau si  atat: ma duc in lumea mea cu muzica, senzatiile, emotiile pe care nu vreau  sa le impartasesc cu nimeni  poate din frica de a le pierde, poate isi pierd farmecul momentului, poate nu gasesc acele cuvinte, cuvintele potrivite pentru  a descrie exact,pentru  cel  ce asculta sau  citeste, sa inteleaga.
traim, constienti  sau nu  fiecare cum  stim si cum putem. Unii invatam, altii nu, unii ascultam, uneori  radem de noi  de ei, de situatie.
Imi place sa cred ca toti  ne dorim mai mult si  din fericire sunt incojurata de astfel de oameni.
Am experimentat again lucruri noi, am trait niste momente, am vorbit cu mine, cu ei, am privit lumea din alt unghi -  experimente pe care le-as recomanda tuturor.
M-am intors, cu  zambetul pe buze, cu  forte proaspete cu  rabdare si intelegere. Si  am gasit aceeasi  scena la care acum ma uit zambind. Peste cateva luni  cand ma va ajunge oboseala acestui cotidian ma voi uita urat si probabil voi fi iritata; da, stiti..mereu din  vacanta ma intorc optimista si in fiecare primavara sunt vesela.
De dimineata la aprozar :"Eu  cand zic vino langa mama, tu  ce faci?..Pai  e frumos asa?"( eu mustacesc, ma uit la pustiul  strengar si  schimb sacosa  in mana cealalta)
La doua ore dupa, la telefon cu mama:" mama, Aloe face mustati?-  Doamne fereste cum sa faca!"
mai pe seara m-am plictisit, insa nenea la 60  de ani  care mi-a oferit locul in autobuz m-a inseninat, asta pana cand l-am vazult pe celalalt( nenea din  dreapta) care manca semninte..in acelasi autobuz

am plantat panselute - imi zambesc acum  din pervaz
mirosea a clorofila azi in bucatarie
mi-e dor sa cant, sa stau  desculta in iarba si  sa vad  un  rasarit la mare

ce-a vazut Oaia?





No comments: