Wednesday 5 December 2012

Cand esti tu ?

In momentele in care te pierzi in natura, in muzica, in carti, esti  tu. In momentele cand uiti  unde ti-ai pus telefonul, cat  e ceasul, ce zi  e azi, esti  tu.
In momentul in care mi-am adus aminte  poezia aceea, am fost eu.

A fost o perioada, cred ca oricine  o  are, cand preferm sa fiu oricine altcineva decat  eu insami. Am incercat  diverse metode de lose myself  in viata de fiecare zi, in preocupari, in vicii, in altii. Am revenit la mine si ma bucur de fiecare piesa, poezie, tablou, imbratisare, discutie lunga cu un prieten vechi si  drag, sunetul naturii, zambetul unui copil.

From too much love of living,
From hope and fear set free,
We thank with brief thanksgiving
Whatever gods may be
That no life lives forever;
That dead men rise up never;
That even the weariest river
Winds somewhere safe to sea..


No comments: