Wednesday 15 August 2012

long walks little talks

Iubesc plimbarile lungi, de preferat pe jos.Picioarele par sa nu-mi oboseasca niciodata. Ma umplu de freamatul orasului, linistea cararilor de munte  sau fosnetul marii.
.
M-am intors dintr-o alta lume, dintr-o lume in care trebuie sa stii  sa zambesti, sa te bucuri sa  nu strambi din nas pentru  ca solutii vei gasi intotdeauna. M-am plimbat mult, am cunoscut oameni si locuri, m-am bucurat  de energia muntilor si a muzicii, de energia oamenilor din jurul meu si  de a mea,pe care nu o cunosteam (se pare).











Am vorbit putin si  doar pentru  cei  ce vor sau  stiu sa asculte..Ideea e: nimic  nu ma umple mai mult de energie decat plimbarile lungi, muzica buna, oamenii cu  viziuni, cartile mele si  lipsa cuvintelor toate asezonate cu  H.R. Geiger, Gurdjieff, Nile, Machine Head, Dali, Beigbeder si minunatul aparat foto - sa-i zicem concediu

No comments: