Friday 24 August 2012

I smoke, walk, wonder a lot

Ma lovesc de neamul din  care ma trag, ma lovesc de sistem si  de stat.Nu  citesc stiri, politica , ziare de scandal, dar din  cand in  cand ma lovesc de poporul  asta pe care ar trebui  sa-l iubesc dar de cele mai multe ori ,oricat  as vrea, nu pot.
Am fost nevoita sa merg la posta, la politie si la administratia financiara -toate in aceeasi  saptamana. M-am lovit de  babe si mosi( scuzati-mi atitudinea) care isi  fac abonamnet la click la 7 jumate dimineata.Incerc sa-i inteleg si  sper sa  nu ma transform intr-o babaciune plictisita.M-am lovit de ignoranta si lene si un sistem incredibil  de prost.Ma gandeam cum vrem noi  si  speram sa mearga totul mai bine  in tara asta dar pe de alta parte frustratul  care lucreaza la ghiseu la financiara teritoriala se scuza ca se duce sa-si "pudreze nasul" la 8 dimineata cand are un platitor de taxe in fata si cum ii ia 40 de minute sa printeze 2 foi  si  sa puna 2 stampile. Ma gandesc cum taximetristul nu  are niciodata sa-ti  dea rest la 10 lei  cand cursa a fost 5lei cincizeci si  daca nu  vrei  sa-i lasi  dublu  decat  a fost cursa se plange ca faza asta nu l-a ajutat cu nimic, abia daca si-a platit combustibilul.
Schimbati-va nene locul  de munca daca nu  va place! Cresteti  rate sau  porumb,nu mai lucrati in "relatiile cu publicul" daca va streseaza asa mult, du-te sapa o  groapa, pune  un gard!
Da, azi m-am frustrat.Ar fi  trebuit sa fiu  recunoascatoare ca am vizitat locuri noi si  am cunoscut oameni noi, sa iau  totul  ca pe  o  experienta.
Ei bine nu m-am bucurat.Am ales sa ma plimb mult pe jos, sa fumez mult si  sa ma minunez.
Traim toti in micro-universul  nostru si ignoram si ne vedem interesul.La un moment dat ma gandeam ca daca am incerca fiecare, individual,  sa fim mai buni, sa ducem  un trai mai bun, decent si onest  am face cumva poporul asta sa se ridice din laturi.Dar  nu  e musai  o solutie in momentul in care iti  dai  seama ca astia  nu  vor sa creasca, vor doar sa supravietuiasca si  atunci  iau o  altfel de atitudine: egoism si lene duse la maxim, lipsa de interes si  slujba facuta degeaba doar pentru  ca trebuie sa ai  un loc de munca pentru  a supravietui nu pentru  ca ti-ai ales si  faci  ceea ce-ti place sa faci.

Sunt  o visatoare. Ma plimb pe strazi  de nebuna cu  sau fara casti in urechi si ma minunez de cat  de mult se degradeaza lumea, de cum ne pierdem toate valorile, de cum  am uitat  sa speram  si  sa credem  in bine si  frumos, in arta si in cultura, in dreptate si corectitudine.

Cateodata mi-e rusine ca fac parte din neamul  asta; si da, nah..cu totii au prostii si ingalatii lor si nicaieri nu  se plimba cainii cu  covrigi in coada(  cat de romanesc! corect  ar fi:  nicaieri nu  se plimba cainii si  atat  - "decat" in the land of choice of course - asta ca sa parafrazez  o contemporana)

reality:daca esti pe bicicleta si  cineva iti  deschide portiera  in fata s-ar putea sa  te trezesti cu un cutit in cap, politia patruleaza cand e meci pe arena nationala si  ignora curvele iesite la produs la 10 jumate seara de pe langa arena, daca vrei  sa iei un timbru fiscal o  sa dureze cel putin 20  de minute, daca vrei  sa-ti platesti o taxa la stat   o  sa dureze 2 zile , daca se face referendum dureaza 2 luni  sa se valideze..
Traiti alt timp oameni buni!!! Sau ati ramas cu impresia ca vremea trece leafa merge :)..:(
Intre timp  altii aleg sa se complaca, altii isi  fac acte si pleaca, multi fumeaza iarba sau  beau si  ceilalti  traiesc in bulele lor..Fuckin` simple

mda..I  choose not to  choose..I choose something else..



2 comments:

Vlad said...

Are you wondering or wandering? :-P

zwergverboten said...

both I guess.Don`t we all, sometimes ? :)