Monday 19 March 2012

inceput de primavara - save as draft

Si pentru ca merita, se scrie.
Un sfarsit de saptamana la inceput de primavara cum nu se putea mai plin de energii pozitive, alaturi de oameni frumosi..soare,ras din tot sufletul, incercari,provocari, muzica si multe vorbe de duh.Am aflat ca raspunsul la aproape toate intrebarile este: kicker( mananana), ca dupa o zi minunata la soare cu mii de provocari te doare..tot..tot trupul.Initial nu am inteles expresia dar dupa incercarea de a experimenta sporturi noi, multa bere bruna si mult mult soare am ajuns sa tragem concluzii:ca dupa ce l-au "domesticizat"( toate drepturile sunt rezervate autorului), primii ani au fost o nebuloasa , restul e istorie, ca daca mai vrei sa primesti 10 ron trebuie sa canti un colind frumos si ca trebuie sa-ti urmaresti umerii cu spatele drept si picioarele flexate( multumesc domnului profesor)
Am privit dupa multa vreme stelele si m-am minunat toata noaptea de frumusetea lor( autistic moment), am vorbit vrute si nevrute si am sforait in voie , linistita la gandul ca daca am anuntat colegii de camera, nimeni nu se va simti lezat.
Cald in suflet , cald pe partie si cafeaua cu 4 lei fara lapte induc stari nebanuite si introspectii de genul" sunt o lenesa nenorocita, ca altfel as fi un om mai bun" si "as fura , dar acum nu, ca e post"
Caut piesa celor doua zile si sunt nehotarata intre warflower si total eclipse.( da cu totii stim ca cineva, la un moment dat, a pus alt playlist)
Si bineinteles ca am invatat lucruri noi:
" -Era sa cad intr-un caca de urs.. - De unde stii ca era de urs? - Pentru ca era asa mare si avea in el chestii din alea de mananca ursii"


personal shit: multumesc oamenilor frumosi din viata mea (mai vechi si mai noi)

No comments: