Sunday 19 February 2012

si m-am intors..if someone gives a fuck

Dupa  o  saptamana la altitudine ma intorc  in orasul  troienit plin de panici  si  de colturi de guri indreptate in jos.Ma intorc senina cu  varful nasului  degerat si plina de optimismul unui sfarsit de vacanta.
M-am intors la metroul dubios si la explicatiile obositoare si insistentele lipsite de scop.
M-am intors la oameni  dragi, filosofii captivante si  muzica minunata.
M-am intors sa gatesc , sa cant si  sa fiu .

..mai  hotarata si mai  vesela - sau  nu ..senina, mda asta e cuvantul. In continuare  e " it`s all  about me" si in continuare zambesc , ridic aiurea din sprancene, ma minunez si  rad in interior observand.
Astept ce va sa vina cu o usoara emotie, dand sms-uri, la discutii lungi pe net si analizand la mult prea multe tigari.

odihna asta face bine: zambesti mai mult, iei  decizii mai  cerebral.
Rishloo are gone, The Silmarillons imi ocupa timpul  de citit, mbs,griji pentru  cei  de pe drum, poze din nord, chef de vin bun si  discutii lungi despre a fi,

So have you ever wondered where were the demons they told us of?
Be patient, they're coming, shortly revealed to you.... lower the lights and wait.