Sunday 8 January 2012

. si de la capat

Mi s-a spus ca sunt  o persoana oribila. Ciudat e ca desi nu ma simt asa in momentul ala m-am simtit odioasa. Un cantec spunea ca  in cautarea fericirii merita sa alergi toata viata.Si  daca alerg toata viata si nu gasesc nimic sau in goana mea in cautarea acestei fericiri nu vad, simt, gandesc omitand oameni minunati cu intentii extraordinare..?Atatea intrebari  fara raspuns.
Imi doresc dintr-o  data sa traiesc simplu: sa ma trezesc, sa-mi beau  cafeaua, sa citesc presa, sa merg la birou, seara sa citesc, gatesc, ma plimb sau  pur si simplu  sa stau la povesti langa  un pahar de vin bun. Vreau  sa ma bucur de concerte si  evenimente, de carti, filme si piese de teatru;  sa calatoresc, sa stau la soare, sa urc munti si  sa vad  locuri noi; vreau  sa fie liniste,  o  zi in care sa  nu ies din casa,  o zi  in care sa stau  sa citesc si  sa dorm, eventual  sa-mi pictez unghiile, o zi  fara sfaturi, pareri,  opinii..despre nimic,  o zi  fara sa aud :"in p..a mea",  o zi  sincera si  simpla.

Anul trecut lumea a luat-o  razna, energiile s-a inversat, au  avut loc evenimente care au  schimbat vieti , iar eu  am alergat  de la  un om la altul, dintr-un loc in altul in cautarea mea. Wrong move.  Eu  am fost  acolo tot timpul..dar m-am pierdut intre pareri si opinii, pe drum spre casa, in sms-uri, telefoane si  discutii in stari nu  tocmai lucide, in actiuni  stupide si extreme doar pentru a-mi  demonstra ca nu simt, nu cred, nu  vreau.

Voi zice stop.when nothing goes right..go left.

2 comments:

Victor said...

Lasa, asa-ti trebuie. Cand o arzi dubios iti piere zvacul.

zwergverboten said...

:)) tks..da..de data asta sunt de acord cu tine ;)