Saturday 22 October 2011

toamna mea

sfarsit de octombrie acasa cu planuri de bucatareli si intalnit prieteni. Mi-e dor sa rasfoiesc carti - noroc ce e Kilipirim week-end-ul asta. Imi vreau prietenii aproape sa le impartasesc linistea.In bucatarie e o atmosfera ""puscifer-iana", din baie imi aud Vecinul care le pregateste micul dejun copiilor lui si ii invata de vama veche:"nu..tati..vama si veche doua cuvinte".ma spal pe dinti si zambesc.
azi ma duc in piata la tarani sa miros gogosari adevarati, azi zambesc, gatesc si ma gandesc la lucruri frumoase.
Luna asta am ras, m-am relaxat, am citit, mi-a fost dor, am plans, am gatit pentru prieteni, am vazut muntii,mi-am atasat kokopelli-ul mult dorit. In continuare invat: sa fiu un om mai bun, sa ma descurc de una singura, sa fiu incapatanata, sa ascult, sa citesc, sa zambesc.
A venit toamna, la munte miroase a iarna,in suflete inca avem vara..

















No comments: