Monday 31 October 2011

late autumn

when something has to  change will change
ma simt la ca la 17 ani in fata unei  bifurcatii.Sa ma duc la stanga sau la dreapta? Cum o  fi mai bine? Nu  ar fi mai bine sa aleaga altcineva pentru mine?( in caz de fail  sa am pe cine da vina?) Nu  ar fi mai bine ca cele doua drumuri la  un moment dat  sa se intalneasca?( or sa se intalneasca dar nu  stiu eu  acum). Sa-mi urmez instinctul, sa fac  un tabel in excel, sa ma duc la biserica, la ghicitoare sau sa plec  in vacanta  2 saptamani? Sa ma duc sa mai iau o bere, sa fac  o  baie lunga, sa asucult Rome, Wagner sau  Slipknot? Sa plang, sa rad, sa imi pese, sa nu, sa simt , sa ma prefac..?
Seara tuturor intrebarilor, seara gandurilor sau  seara in care nu ma gandesc la nimic?

vin  rosu..I miss..Rome - I`m listening...nu vreau  sa vorbesc cu nimeni,  nu  vreau  sa simt nimic , simt totul - seara senzatiilor

what  life do I live..?Sunt mandra si ma bucur de ea  in fiecare zi.Simt din nou cu  teama de a nu pierde ceea ce am si cu  bucuria ca am.

ignora-ma, dar  nu uita de mine, iubeste-ma dar nu ma sufoca, strange-ma in brate dar lasa-ma sa respir, da-mi timp, dar  nu prea mult, asculta-ma dar  nu ma lasa sa vorbesc toata noaptea, da muzica mai  tare , sa fie liniste, fii langa mine la cafea, dar taci..mangaie-ma pe par, dar vezi  ca ma ciufulesti, tine-ma in brate dar da-te mai incolo  ca mi-e cald...




post  scriptum: :)  asa suntem noi, dar iubim si ne pasa

No comments: