Tuesday 25 October 2011

IT crowd - versiunea in romana

Average day :
M: aloha
M: cre' ca mureai de dorul meu
C: halo
C : :)
M: una mica pentru aia mici
M : Exista vreo limitare in structura ?
M: respectiv
M : la cautare, e o structura, care e o lista de structuri...
Ma: 2 sec. sa rumegi calumea ce-i mai sus ...
M : cam repet "structura" ... :)
M : pana acum ai inteles ce zic ?
M: nelamuriri ceva ?
M: in structura aia (care se repeta in lista, se introduc {…}
M : daca cer 3, imi arunca o eroare
C : asta-i tot?:)
M : :) mda, atata vorbarie pentru chestia asta
M : ;))
C : ok..le trimit acum
M: o sa fiu bun de tata mare, adorm nepotii cu logoreea
M : :-?
M : moment
C : nu am inteles expresia:daca cer 3?adica ce ceri?
M : 2 sec sa-ti fac un exemplu
M : exista niste structuri de genul asta:
M : iti dau pe mail sau pe pidgin ?
M: cum preferi
C : da aici
C : ca tot m-am apucat de asta
M: contine 2 exemple
M : astea pe care ti le-am dat ca exemplu
M: aolo
M : stai
M : stai ca nu-s alea care trebuie, nush ce dracu am downloadat !!
M : ah, ma uitam la sent, e in regula
M : baga mare ... mi-e fomica, iarta-ma
M : sunt bune ...
M : :-<
C : go eat
M: dap, e timpul
M : deci e in regula arhiva
C : ok , gata sent
M : danke schon, sa ai spor la ele si parte de d-astia ca mine deloc ;)
C: :))

Huge status day
M : danke
M : urla disperarea-n mine :) pentru un cacat de internet exploder sa sufar eu pe windblows ...
C : :)))
M : asadar, ne lasa aia sa asteptam a ?
C: egzact
M: motha fuckaz ...

Another day
M : trimis mesajul
C : ok
M : sper sa nu ai neclaritati, dar daca se intampla, sunt pe metereze
M: pe zidul sudic
C : :)
M: pe colt, pe stanga
C : :)))

M: o plecat de la mine
M : :-?
C : merci
M: shift probabil le trebuia si loguri de exemplificare :-?
M : n-am atasat nimic
C: :)
C : pai da-mi si loguri
C: si next time scrie in romana cum stii exact ce vrei si formulez eu mailuri;)
M: oke mami
M : ah, errata
M: la al doilea punct
C: asa
M : de fapt crapa requesturile, dupa ce am trimis odata un request
M: imi raspund cu mesajul ala de acolo
C: mi-ai trimis si logurile?
M: m-a bagat la voila comportamentul asta, le-am intors pe toate partile si nush ce-are ...
M: acum le impachetez
M : s-a dus
M: hella, cum fu cafeaua?
C: :)
C: inca mai e
M: ii mai intrebi te rog pe aia mici pe unde am putea gasi niste "dynamic inventory" cu care se mandresc asa de tare in ultima versiune?
C: ok
M :cute. apropos de cafea, auzeam ca sta lingurita batz in ea, o sa incerc olecuta
C: dap..e ff tare
C: si nu mai e nici lapte
C: poti sa mai pui apa
M: nea, niste ketchup sa-i mai ia din iuteala

Expresii :
M: detaliaza=mi ca ma uit ca xyz la poarta abc
M: am trimis mail-ul , daca nu intelegi ceva sunt prin zona (cel mai probabil la carciuma ;)) )
M: :-? ii mai dai te rog un reply
M: si specifica ingrosat, cu rosu si subliniat (eventual si italic) cu font de 70 , "avem nevoie de exemplu criptic"
C: :))))
C: asta i-am trimis
M: a, am uitat de fundalul verde-fosfor




to be continued

No comments: