Monday 19 September 2011

as putea spune lucruri - la sfarsit de vara

ma gandeam zilele trecute la limitele fiecaruia, bine, mai de graba la ale mele.Recunosc - am limite fizice,sociale, psihice.Cine mi le-a impus, de ce sunt acolo , habar nu am. Imi place sa risc, imi place sa actionez sub impulsul momentului, dar a doua zi ma gandesc:" ce mai trebuie sa-mi asum acum..". Si daca dupa aceea ma doare sau sufar sau ranesc trebuie sa mi le asum.Cred ca asa am fost invatata, ca asa simt, ca asa trebuie. Da, o sa-mi asum de fiecare data consecintele faptelor/actiunilor mele pentru ca vreau sa dorm linistita noaptea, pentru ca nu vreau sa traiesc cu regrete, pentru ca mereu am vrut sa las loc de "buna ziua".
I miss me din cand in cand, dar ma regasesc in fiecare zi.Imi iubesc prietenii, familia si viata si zambesc
mda..a trecut peste mine o vara pe care nu am simtit-o.Am fost ici, am fost colo, mi-am recapatat bronzul, am dansat, am cantat, m-am "motorizat",am baut, am fumat am fost eu fara limite.
multumesc ( ca de obicei :P): ai mei, sormea,sonia, jack, cezar, alexandra, ale, anca, sinzi,cori, ioana, bogdan , vlad,diana, ovidiu,adi, cata, luiza, ioan, ana-maria, diana t, bubu, alexica, viorel,trif, sam, dani...ah va iubesc si sunteti multi ( me happy now, daca nu am scris vreun nume e din cauza oboselii)

it`s always about me..deal with it

No comments: