Thursday 14 July 2011

sa traiesti..bine

Si fac ce vreau si ce simt si sper din tot sufletul sa nu ma urasca lumea.( cred ca asta e singura grija)
Au mai fost griji si frici, dar ne regasim usor usor..suntem noi din nou.Vorbesc la plural dupa experienta senzoriala din Serbia.
Am plans, am ras, mi-am permis
departe...transpiratie..boobies(bubis)..contrabanda..si laaaav:D




nu am cum sa nu uit tipatul de fericire singura in casca in defileu cu 130/h, sau ratacitul pe strazi pana la 4 dimineata, lav, cautat in pachetul de tigari, bara din dreptul stomacului, omleta cat o zi de post - mancata la 6-7 dupa amiaza
Si apoi ras si facut nimic( gooshh ce bine e..)


si plimbat si vizitat si baut bere si batut cuie in cap.Si plans si ras si emotii, si pielea de gaina pe mana...
I already miss it

I miss monstrul galben dar inca ma doare spatele asa ca doar vorbim in fiecare zi.

No comments: