Tuesday 7 June 2011

weird stuff



Inceput de iunie - cel mai urat sau cel mai frumos..inca nu m-am lamurit, insa cu siguranta unul foarte interesant.Mi-ar trebui multe pagini sa povestesc tot.Insa nu o fac pentru ca cele mai intime amintiri vor ramane pentru mine, nici macar in mult visata carte nu le voi scrie..poate o sa cant intr-o zi de primavara tarzie despre asta...cum am visat, cum am crezut, cum m-am imbarbatat sigura, cum am iubit...cum m-am ridicat si apoi am cazut si i-ar m-am ridicat pentru ca asta mi-e menirea.
Mi-am propus sa nu mai scriu trist, sa povestesc despre saptamana mult prea vesela vis a vis de cele intamplate-pretty sad- ar zice unii
Ei bine nu scriu trist.. impacarea e calma si calda si are gust dulce amarui:ca atunci cand iti dai seama.
Weird stuff..se duc povesti de dragoste ce pareau rupte din poveste, se duc sentimente, se duc zile vesele-triste, se duc zile pe plaja pline de liniste si regasire si vin altele..culmea la fel!
I miss old stuff..o sa fiu mereu o nostalgica stiu asta, sunt prea legata de pamantean desi nu par, sau..?
Mi-e dor de Ghetiu..dar mi-e dor si de mine...


cred ca mi-e sortit sa o iau de la capat forever sau "Barbosul" ma tot pune la incercare si imi arata ca roata se intoarce.As fi sunat zilele astea pe cineva sa-i zic ca da..se intoarce...
Mi-am cerut iertare mie si lui

I love and hate my life..ar putea sa ma anunte din timp - nu de alta,

dar sa fiu pregatita..as infrunta altfel viata: mai cerebral, mai realist mai cu capul pe umeri


Deja mi-e dor de mare...

Weird stuff around me si nu, nu visez..

No comments: