Friday 1 April 2011

momentul adevarului

Atunci cand te astepti mai putin se intorc toate pe dos, mai repede decat ne asteptam. Si atunci ?ce ramane de facut.Sa nu ne mai asteptam?Sa nu mai avem sperante, vise?Sa nu ne mai entuziasmam? Oameni dezamagiti in dragoste, dezamagiti social sau profesional pentru ca lucrurile nu au iesit asa cum se asteptau ei - toti gasesc dupa o perioada mai lunga sau mai scurta de timp puterea sa mearga mai departe, sa se ridice, sa se scuture de praf si sa continue.
de aia imi place mie ca m-am nascut om si nu cine stie ce alta creatura.Constiinta de sine si vointa si respectul..asta ma face sa cred ca noi oamenii putem face orice.O luam de la capat,luptam si speram.
Introducerea a fost poate pentru a ma intelege mai bine de unde gasesc incapatanarea asta de a supravietui, de a nu ma lasa calcata in picioare, de a lupta pentru ceea ce-mi doresc.O iau de la capat pe plan profesional.Dupa ceva ani de experienta si recunoastere..admit: m-am plafonat.Poate de aceea simt ca nu-mi gasesc locul nicaieri..mai ales ca tind sa iubesc provocarile si nu locurile caldute si confortabile in care ma blazez, in care uit ca a mai trecut un an peste mine si eu nu am avut nicio mare realizare profesionala.Stiti intrebarea aia din "mini-interviul online"? - " care e cea mai mare realizare profesionala a dvs?"..creeps me out, la fel ca intrebarea:ai facut ceva remarcabil azi?" Si cand ma gandesc la remarcabil nu ma gandesc la : mi-am taiat unghiile sau m-am spalat pe cap( desi poate la unii e o realizare , no offense)
Toti ne-am nascut totusi cu un scop:poate scopul unora este sa se simta caldut si confortabil si al altora sa tot lupte pentru a-si depasi conditia.

eu am decis..for now..I fight


Wind of change..I kind of like it..mai ales ca bate inspre vara

No comments: