Tuesday 19 October 2010

wind of change

Nu mai stiu daca am mai avut vreun blog cu titlul asta, dar tind sa cred ca da.
Bate si la mine vantul schimbarii si sunt din ce in ce mai uimita de oamenii pe care-i cunosc.
De exemplu am observat din ce in ce mai putin hr-i in orasul asta gri.Se dau interviuri cu neica nimeni, patron. Iertati-ma dragi prieteni hr,stiu cativa..stiu ca voi sunteti cu scoala si e o diferenta.Si tocmai diferenta ma seaca.
Dupa care am observat ca se angajeaza la greu daca ai pile..azi ii zice "recomandare puternica"..ma rog. Nimanui nu-i pasa ce scrie la tine in cv, daca inainte nu suna cineva sa spuna..da,e profi` "x-ulescu".
Dupa care..si aici vine partea grava.Fratilor ati uitat cumva limba romana?Sau daca folositi cuvinte in"englezo-romana " macar folositi-le corect.Stiu ca dex 2 accepta multe cuvinte in engleza romanizate, dar de la asta pana la a poci cuvintele in halul asta e cale lunga: vezi "da-mi si mie un ripli" sau , " vis a vis de redison", sau "lumea hotelistica" .Sau te rog eu mult pronunta "meneger", ca nu degeaba radeau aia de la Timpuri Noi de noi.( vezi http://www.howjsay.com/ )
Bate vantul schimbarii si eu imi schimb functia si Rita mananca gandaci si Ghetiu joaca din nou pe scena si sper ca lucrurile sa se aseze.Good luck to me :) !

No comments: