Saturday 18 September 2010

altceva

s-a intamplat altceva.era sfarsit de vara si nimeni nu avea chef de nimic.Gandul ca vara s-a dus si va incepe din nou sa ne inghete nasurile plutea printre noi.Cativa ne gandeam deja la partii si zapada multa multa si asta aducea un zambet tamp pe fete.
Dar deciziile trebuie luate chit ca ploua sau ninge sau nu avem chef.Asa ca am luat si eu viata in piept si am schimbat ce credeam ca trebuie.Ma sperie gandul ca mi-am schimbat aproximativ jumate' din viata.Invoc optimismul in fiecare zi:)
S-au intamplat multe si repede:schimbari in casa, schimbari de job...si daca ma intreaba cineva cum sunt ce fac, sigur nu as putea sa spun.Nu stiu.Cred ca ma adaptez schimbarilor. Dar e bine si promitator.
___________________________________________

m-am trezit ca-mi pun sosete groase si dau drumul la centrala.
"Sorinel" nu mai apare in fiecare zi si asta imi creeaza o stare ciudata:sunt inactiva si nici nu am chef sa fiu altcumva.
Cladim vieti si viitor si nici macar nu suntem constienti de asta.In lupta acerba catre varf dam din coate si ne facem loc si nu stiu cati din noi se gandesc cat rau pot face de jur imprejur.Ma intristeaza mersul asta cu capul in jos si datul din coate pentru a-ti face loc. trec zile peste noi, prin noi, cu noi si nu reusim sa fim constienti decat o zi sau doua pe an( de regula de revelion si de ziua noastra) de ceea ce suntem si facem si incotro ne indreptam
Ploua ploaie deasa, sper sa ne spele si noua gandurile rele.
Merg cu metroul de 2 saptamani cred ca asta e cauza gandurilor mele: oameni imbracati prost, sau cu prost gust, oameni care se uita urat, miros urat,gandesc urat.

_____________________________________

se aduna multe.

_____________________________________

mi-e dor de Barcelona...sau Praga...sau Londra

_____________________________________

se intampla multe.Asta imi da de gandit.Chit ca vrem sau nu, lucruri se intampla.Si noi suntem aici, traim sau nu (in prezent, trecut, deloc..)si ne facem mari....ha...nu-mi vine sa cred ca inca folosesc expresia asta

______________________________________

O sa fie bine,sunt sigura de asta.Si nu sunt singura care crede asta.Joc de cuvinte.

______________________________________

o zi ,ozzy, vine-o zi.

______________________________________

frig,pisica,sarutari,radio nou,vin fiert,bere nefiltrata,prieteni,griji,job, mama,tata,carti,muzica,incercari, zambete,tigari, youtube,placinta, bunica,somn, covrigi, metrou, perne, ceai negru cu lapte,masa pian, azalee, bani

_______________________________________

que hora es?

No comments: