Monday 21 June 2010

way of life

imi aduc aminte ca acum cativa ani un om m-a invatat ce este empatia.Si m-a invatat dur si cu lacrimi.Dar pana la urma am inteles ca nu pot sa calc oamenii in picioare doar pentru ca eu imi doresc un anume lucru la un anume moment si nici nu pot arunca vorbele ca si cum nu ar avea nici o repercursiune asupra spirirtului.
zambitoare si cu chef de facut bine si inteles oamenii mi-am continuat drumul asa. Ma iau dupa vorba veche: fac bine ca sa primesc bine. As vrea sa-mi reuseasca de fiecare data.
In ultima perioada m-am lasat din nou impunsa de egoism..si ma simt rau. As vrea sa nu mai primesc sfaturi egoiste de la prieteni; ma influenteaza negativ si incep sa ma uit urat la oameni.

E o neconcordanta intre ce imi doresc, ce fac si ce se intampla...sper ca zambetele pe care le port pe chip sa schimbe situatia cat mai curand

No comments: