Tuesday 9 February 2010

viata.. ca in filmele cu prosti

Si pentru ca ma lovesc zilnic de tot felul de intamplari amuzante(prefer sa le iau asa) sau mi se povestesc, ar fi egoist din partea mea sa nu le impart

PART1
personaje:Adela-directoarea financiara, Andrei, Laura - account manager pe proiecte

discutie Andrei si Adela
Adela: de unde ai avut swiftul pe pahare? sa il trimit in China.
Andei: ce pahare, nu m-am ocupat de pahare
Adela: a ok, atunci Laura are nevoie de el....

what?

Andrei:ma confunzi ;eu am primit swift-ul pentru coastere. de pahare nu am habar
Adela: a da, imi aduc aminte, am platit coasterele
Andrei: stiu mi-ai dat swift-ul sa le arat chinezilor...
Andrei: si paharele Laurei le-ai paltit atunci?
Adela: ce pahare?
Andrei: wtf.Pe mine ma intrebi??? nu tu m-ai abordat...???
Adela: ba da, dar nu stiu despre ce pahare vorbesti

whaaat?

Andrei catre Laura: Laura, ce swift ti-a trimis Adela??
Laura: unu total aiurea bineinteles, pe niste coastere
Andrei: ala e al meu, stai calma
Laura: a ok
Laura catre Adela: trimite-mi si mie swiftul pt pahare sa il trimit in China...
Adela(de la ea din birou): CE PAHARE??

in momentul asta am crapat de ras; am iesit la aer, nu mai puteam
discutia continua

Laura catre Adela: mi-ai platit si mie paharele??
Adela: da, ti-am trimis swiftul
Laura: ala era pentru Andrei de la coastere, nu ma ajuta pe mine
Adela: aa, nu era de la pahare ?
Laura: nu
Adela: (lovitura de gratie): eu credeam ca e ACELASI

Adela e directoare financiara?!!???

Andrei: acelasi ce?
Adela: swift
Andrei: Adela doua plati, doua swift-uri...stii cum e
Adela: hmmm nu am decat una
Adela: si asta ce e?? ( arata o foaie)
Andrei: swiftul meu pe coastere il am si eu si Laura desi ei nu ii trebuie
Adela :....si ala pe pahare unde ?

Doooamneeee!!!!

Andrei: daca nu ai platit nu ai swift
Adela: stiu
Andrei: ai platit?
Adela: ce?
Andrei :paharele Laurei
Adela: o sa platim
Andrei: aleluia

personajele nu sunt fictive,intamplarea e 100% reala

No comments: