Tuesday 16 February 2010

job

Am un loc de munca foarte ....daaa
Nu prea imi place sa vorbesc despre locul de munca pentru ca trezesc intrebari si curiozitati:"cam cat ma costa un sejur in..?" sau"voi aveti oferte pentru..?" si in afara programului chiar nu am chef de oferte si preturi.Nu ma plang de diversitate ,iar asta mi se pare cel mai bun lucru.
Azi:intra in agentie o tanti pe la 60 de ani ,plina de sacose intreband de un sejur in Seychelles.Este directionata catre mine:"Buna ziua cu ce va pot ajuta?".
Ea:"ma intereseaza un sejur in Seychelles..."
Eu:"Va putem oferi, insa ..luati loc.Cam cand doriti sa calatoriti?Cate persoane?..dar luati loc(ea sta inca pironita in fata mea)".
Ea:(usor incurcata)"Eu..nu..eu doar vreau sa stiu unde e Seychelles..".
Eu:(in spatele meu o harta a lumii)"Aici(si indrept varful pixului catre insule)".
Ea:"Ahaaaa..deci in Africa".
Eu:"Nu, in Oceanul Indian"
Ea:"Multumesc(da sa iasa, se intoarce si se mai apropie o data de harta),Ahhaaaa deci e coasta de est a Africii".
Eu:":-|"
Si se duse...Multumim, va mai asteptam si cu alte intrebari de cunostinte generale
mai intra un nene dupa ceva vreme:"Buna ziua, am inteles ca aveti niste deranjamente..."."huuh??"
mai tarziu am aflat ca era de la telefoane.Nu s-a descurcat si si-a mai sunat doi prieteni.Aveam tot personalul romtelecom la noi in agentie ca s-a rupt un fir.Oameni competenti..ce naibilor..
* * *
LE:
ziua de azi mi-a adus aminte de un mail mai vechi, pentru care am promis ca o sa fac un panou de perle.Deocamdata il postez aici,clienti de-ai nostri:"
Cerintele doamnei presedinte sunt subiective tinand strict de propriile pareri ale dansei asa ca dansa mi-a cerut mai multe variante pentru a o alege pe cea optima solicitarilor dansei.
cu stima,"

dooh


va multumesc pentru atentie





No comments: