Tuesday 26 January 2010

totul incepe cu un gand

nu de mult, am citit undeva ca primul gand conteaza.De la asta incepe totul.Daca intamplator primul gand pe care il am dimineata e negativ si continui sa ma las dusa de acesta, fara sa-mi canalizez energiile pe lucruri frumoase, calde, pozitive, contructive e clar..o sa am o zi proasta.
Si nu mai vreau sa am zile proaste
Am purtat o discutie la sfarsitul saptamanii trecute cu un om pasionat de frumos, de culoare, de lumini."purtat o discutie" e cam mult spus; el a vorbit eu am ascultat.Om pentru care toate dilemele zilnice sunt normale dar nu un motiv de disperare, pentru care razele de soare oglindite intr-un lac la o anumita ora din zi capata puteri magice.
Am invatat ca
Alegerea de a fi fericita imi apartine in orice moment.Insa nu identific un motiv serios pentru a sarbatori si a fi fericit in fiecare zi ;
Am mai citit urmatorul studiu: aproximativ 50% din fericire depinde de gene, 10-15% rezulta ca urmare a diferitor variabile cu care interactionezi (statut socioeconomic, marital, sanatatea organismului, venit si altele) iar restul tine doar de noi si de felul in care privim lucrurile. E la indemana noastra sa ne crestem nivelul de optimism si pozitivism doar apreciind diversitatea si privind mai “colorat” lucrurile, oamenii si evenimentele din jur. Un zambet mobilizeaza peste un milion de celule, o mie de nervi si cateva sute de muschi.

uf..de retinut..de concentrat...de..be happy

No comments: