Wednesday 27 January 2010

tara -ra-ram-ra

De cate ori nu auzim la radio sau la televizor o melodie care ne place mai ca ne vine sa o fredonam.Fie ca avem voce sau nu incepem un murmur mai mult sau mai putin afon.Trala-la-lalaaaa...Cel putin pentru mine este de-a dreptul enervant; nu neg, ca am si eu impulsul de a fredona peste vocea artistului din difuzor dar ma abtin de fiecare data cand sunt in public.Mi se pare de bun simt.Poate nu toata lumea vrea sa admire competentele mele muzicale.
Daca sunt singura mi se intampla sa ma surprind urland din rarunchi cine stie ce piesa never dying la un microfon improvizat dintr-un morcov, furculita,pix, perie de par etc
Mi se pare la fel de jenibil ca atunci cand dansezi cu cineva si incepi sa -i murmuri partenerului la ureche versurile.wtf?!?Ce te face sa crezi ca ai asa o voce de privighetoare?
Sau la birou.Liniste deplina, fiecare-si vede de treaba lui si se mai aude cate un"hhmm..mmmm..uuu.huh.."
Shut the fuck up people!!!
Hai sa cantam cand e vorba de cantat:cand plecam la munte, intr-o seara muzicala, la karaoke, in baie, pe scena s.a.
Suntem toti niste talentati, stiu;de asemenea stiu ca suntem in democratie si fiecare are dreptul sa-si manifeste abilitatile, starile de spirit, competentele, dar uitam o conditie esentiala a democratiei:nu-l deranja pe cel de langa tine.
Asta cu inganatul pieselor de la radio sau tv imi suna la fel ca ascultatul muzicii la telefon fara casti in public
Don`t you think so?

No comments: