Thursday 21 January 2010

intamplatoare

stiti bancul cu blestemul trabantului galben? cred ca ma urmareste si pe mine insa la mine a luat infatisarea unei cabane:))
sa vezi si sa nu crezi si alta nu.Dupa ce am ras cateva zile despre cabana in stil danez de la Luncile Prigoanei, am mai si postat pe blog sa vada si sa se amuze cine-o vrea si cine-o citi.
Si cum stateam eu aseara la un pahar de vin rosu si o pipa, dupa ce terminasem de gatit prea- ceruta lasagna ..puf..a picat curentul.Asa ca din senin.Am ras am glumit si ne-am dat seama ca e dubios :nu e sarita siguranta si toata scara sta in bezna.Luat atitudine optimista, adunat lumanari,cautat frontala si show must go on..am mai stat la povesti inca vreo ora la lumina romantica a lumanarilor,pana si baia a fost decorata frumos cu 2 lumanari, la fel si dormitoarele..insa ce ne facem de caldura?Am inceput sa am o senzatie de deja vu:fara curent,fara caldura..noroc de toaleta care e in casa.
Nu mai stiu cum am adormit, cert e ca de data asta am avut un avantaj:am dormit imbratisata ;)
De dimineata am constatat cu stupoare ca nici apa calda nu prea e..si am uitat sa mai privesc partea plina a paharului.
So..vreau sa cer scuze cabanei in stil danez, ok, o cred ca e in stil danez;sa-mi fie iertata ignoranta vis a vis de stiluri arhitectonice deosebite
multumesc

Acum vreau cand ajung acasa sa am caldura, lumina,apa calda..pliiizzz