Monday 7 September 2009

vesti de inceput de septembrie

ma chinuie talentul scrisului de ceva vreme si eu l-am ignorat.Nu, nu din rea vointa ci pentru ca timpul ..(ah ce scuza lame).
Si am fost in concediu:intrunirea de la Breaza( cateva ore), vama veche(2 nopti, 3 zile),sunny beach(5 nopti,6 zile), vama veche(2 nopti, 3 zile);multe poze dintre care cateva postate pe picasa.
Si m-am intors la lucru, am bifat intrunirea de la Ploiesti si Tuborg Greenfest cu Guano Apes, Herbalizer , Zdob si Zdub si foarte multa bere.Intre timp citesc bloguri si carti,iubesc,visez, fac planuri,ma uit la filme(din ce in ce mai multe in ultima perioada)
Dupa toata perioada asta am invatat lucruri,asa cum imi place mie sa nu las o zi sa treaca fara sa trag o concluzie sau sa invat ceva.
Nu mai sunt genul motociclistului rebel, incantat de intruniri galagioase cu pocnete de tobe si bere multa si proasta si dormit incomod si murdar si jocuri(aceleasi jocuri de ani de zile) prin urmare am imbatranit,dar cred ca imbatransesc frumos pentru ca zambesc din ce in ce mai des.
Nu mai sunt nici genul vamaiot, nu credeam sa spun creodata asta insa vama veche sucks big time si eu trebuie sa-mi gasesc alta destinatie de vara.
Intre timp m-am lamurit ce-i si cu bulgaria si de ce o prefera romanii:mai ieftin, mai curat, mai servicii, mai zambete si seara multa cocalareala balcanica.Nessebar e insa o destinatie ce merita vizitata si a doua oara.
Incerc sa nu fiu ignoranta cu evenimentele din jurul meu si sa nu ma refugiez atat de mult in my small beautiful world..nu stiu cat imi reuseste.
Am promis sa ma tin de scris si de cantat,de facut sport si de gatit,de citit si de calatorit.
Am mai promis sa zambesc mai mult si sa fiu buna,inca invat la capitolul asta-so don`t judge to hard

No comments: