Tuesday 28 July 2009

way of life

ce e rau in a fi femeie?si aici ma refer la femeia femeie, da..pentru cei care ma cunosc bine stiu ca al doilea cuvant e un adjectiv negativ.femeia femeie se plange din orice, vorbeste pentru ca celalalt sa citeasca printre randuri, recurge la tot felul de siretlicuri pentru a verifica sinceritate, fidelitate etc, in loc sa spuna lucrurilor pe nume.Femeia femeie "intuieste" lucruri la modul cel mai eronat posibil.Si daca femeia femeie are impresia ca se intampla ceva..nu intreaba, creeaza supozitii si povesti si se chinuie si slabeste sau se ingrasa in defavoarea ei.Femeia femie face crize de nervi, sau mai rau, de isterie pentru nimicuri.Femeiea femeie controleaza prin telefoane cu numar ascuns si cautat in buzunare, telefoane..etc...Ah deja mi-e groaza numai ca stau sa scriu.Urasc genul asta de femei.Am invatat ca nu ne facem decat noua rau.Celor care nu au inteles nu pot decat sa le ascult si sa zambesc din cand in cand.Unele femei considera ca asta le e menirea.Way of life:sa nu ai incredere in tine si in puterile tale, si scopul: sa fii chinul lor, ca tu doar te chinui atat...poate ca sunt rea

Si totusi sa fii femeie e un lucru minunat.te poti bucura din nimicuri,atunci cand cari o chestie mai grea esti eroina sau mai ales daca faci chestii "barbatesti"
ma rog..in ziua de azi sa faci chestii masculine , sa te porti ca un mascul a devenit cat de cat cul..de ce?habar nu am
copil fiind am fost un baietoi, cu parul scurt, in pantaloni, urcata prin copaci.mai tarziu nu stiam sa port fusta sau tocuri, dar am invatat si mi-am dat seama cat de "starea mea naturala" e acest lucru.Nu am de gand sa ma laud cu cat de baietoi inca sunt uneori.pentru ca nu mi se pare cul si incerc sa remediez lucrul asta.Desi am impresia ca "sexul tare" ma place si pentru partea asta a mea. :P
Si da,e placut sa sa fii femeie, sa te imbraci feminin, si sa fii casnica, sa gatesti si sa canti..din cand in cand sa scrii (hihihi).Nu mi se pare injositor sa-ti petreci dupa amiaza in bucatarie incercand feluri noi de mancare si nici nu simti ca iti scad gradele de pe umar daca speli, calci sau mai stiu eu ce actiuni gospodaresti.e chiar cul sa fii femeie, dar nu femeiea femeie..funny .nu?

No comments: