Friday 10 July 2009

senzorial

de ce ma infioara chestii.dupa cate s-au intamplat..prin cate am trecut, cate fire am albit ar trebui sa ma las mai greu impresionata.si totusi uneori ..doar o mireasma imi creaza senzatii si-mi trezeste amintiri.sa fie firea slaba a femeii?..poate ca da..desi parca niciodata avatarina nu a fost femeia femeie.senzorialul primeaza de cele mai multe ori.si pentru ca tot vorbeam de miros, nu-i asa ca asta e de fapt prima impresie?ah..de cate ori am avut discutia asta cu fetele:"vai fata..stii cum miroase..cred ca se da cu.."X"..si-l recunoscc dintr-o mie..adica..nu..chiar miroase bine si nu as putea sa nu-l recunosc..el e...si am simtit-o de prima data"
ei bine da..asta chiar simti de prima data..si se intampla dupa timp ce trece sa o simti si mai profund..si mai intens si sa stii...pentru ca deja parfumul lui devine al tau si invers.La un moment dat te minunai ca ti-a ramas parfumul lui impregnat pe maini, dupa un timp iti dai seama pe la pranz ca inca mirosi a ..el, si dupa alt timp realizezi ca de fapt aveti acelasi parfum..
eu o stiu pe sormea dupa miros, la fel si pe ai mei..si miros a curat si "acasa", cumva, casa copilariei
stiu cum miroase bunica si stiu cum trebuie sa miroasa o mancare cu mazare
cred ca am citti de prea multe ori suskind
Cata miroase a ceva gel de dus, Roxi miroase a parfum dulce,Dia miroase a servetele parfumate,Andra miroase a sampon..in baie miroase a mere verzi( i hate this)
that`s all folks

No comments: