Wednesday 3 June 2009

femei vs barbati

m: da un semn cand sunteti prin zona
m: ca eu probabil voi fi acas
m: sant somer
C: what???
m: de 1 luna
m: da m-am angajat
m: ieri
m: dar incep peste 15 zile
C: aha
m: mai frec si un duda
C: un duda zici
m: nu mah, trebuia sa fie asa : mai frec si eu duda
C: imi plac discutiile cu tine
C: mai scriu si eu pe blog cate ceva
C: mai esti cu o discutie
m: bah, a fost doar o greseafa de tastare
m: muuuamaa zici ca sant beat
C: greseafa
C: si../esti?
C: eu sunt doar f bine dispusa
m: am beut aseara cu aron si cu nicu o mie de beri si o sticla de absint
m: cred ca de la asta e
C: ce face aron?
m: pai ....ce facea si inaite lucreaza la o agentie de pub, merge la peste
C: dragut
m: si cam atat
C: maria?
m: hahaha..... la fel
m: se casatoresc
C: ma gandeam eu
m: ca se casatoresc?
C: da
m: eu nu m-am gandit
m: de ce sa se casatoreasca?
m: la ce ajuta?
m: nu e acelasi lucru?
C: pai tu nu o sa te insori mah?
m: pai serios..
C: e cam acelasi lucru
C: dar stii ca pt fetitze e altfel
m: eu nu pot sa ma casatoresc
C: ?
m: mi-am dat seama
m: sant promis
C: esti promis?
C: cui?
m: pai....la etatea de 50 ani trebuie sa ma casatoresc cu una, asa am stabilit
m: de comun acord
C: serios??
m: baaaah , nu rade ca vb serios
m: serios
C: stiu
C: doar ca nu pricep
C: si ce o sa faci?
C: ramai burlac pana la 50?
m: asta daca nu vreau sa risc un divort sau o bigamie,ceea ce personal nu ma deranjeaza
m: dar cunosc cateva persoane care ar protesta putin
C: mah e aiurea sa te insori si sa stii ca la 49 divortezi
m: pai eu ce zic
m: da sti ce nu inteleg eu
C: pai nu pot sa te iei cu persoana respectiva de acum?
C: sa stii o treaba
m: neeee
C: aa..nu mai are nici un farmec..sa inteleg
m: daca asa am vb , acu nu ne mai sucim
C: aha
C: dragut
C: romantic as putea spune
m: mmmm da
m: se poate spune '' multe ''
C: esti dus
m: eee
m: asa cum zicem , ce nu inteleg eu
C: ce nu intelegi?
m: de ce va doriti voi femeile chestia asta asa de mult?
m: o cautati cu o tenacitate demna de un scop mai bun
m: care e treaba?
C: dap..ai dreptate
C: eu nu mi-am dorit
C: mai mult vreau copii
C: si ma gandesc ca dc sunt si maritata e mai ok
C: asta ar fi explicatia la mine
C: cred ca difera de la femeie la femeie
m: hehehe
m: vezi
m: asta este
m: de fapt
m: nu vreti casatorie ,vreti COPII
m: si ca sa fie copii trebuie casatorie
C: dap
m: si ce sa faci cu ei bai nene?
C: sa-i cresti, sa te bucuri de ei, sa ai urmasi
m: neeee...prefer sa realizez ceva pt posteritate decat sa aduc in lumea asta un copil
m: hai ca am luat-o pe ulei
m: ma duc sa ma culc
C: somn usor

No comments: