Tuesday 3 March 2009

vine vine primavaraaaaaa

se asterne in toata taraaaaa
cantecelul copilariei in revine in gand in fiecare 1 martie.Anul acesta mai special, mai linistit mai insorit.Anul asta sunt primavara eu insami .Primavara a venit pe neasteptate, s-a strecurat usor si s-a instalat..si vorba cuiva am in cap vara iar in suflet primavara.
zilele astea imi surad,noptile sunt ca o imbratisare, diminetile au gust de covrigi..
baba dochia isi da jos cojoacele si eu inca astept sa scot monstrul din garaj.vremea nu tine cu mine asa ca intre timp imi gasesc ocupatii.Costin provoaca blogarii la lansarea celui mai tare album, nu am gasit decat titlul perfect:"convenience of the hour",B face planuri de amsterdam,eu fac planuri de paris,D pleaca maine in state,am promis fetelor ca iesim la un libanez, ca ajung sa dau o scrisoare, ca merg la proiectie, ca dau niste telefoane ca sunt la 6 jumate acasa si ca ma reapuc de gatit, ca o sa fac o fapta buna pe saptamana.( oare se pune la fapte bune faptul ca iubesc?)
ok..luna sta mergem la Soulfly si poate la teatru,mai citim o carte, mai dam un martisor,mai incercam zapada patriei, zambim si iubim mult.wish me luck

No comments: