Friday 13 February 2009

povestea continua - zwerg

Si m-am hotarat intr-un final sa continui povestea, asta poate si pentru ca m-am gandit ca exista cel putin opersoana interesata de ce se intampla( da egocentrismul nu are margini:))) ) in viatza zwergului.

Zwergul supravietuieste, ce expresie lame.ma gandeam eu ca uneori sunt emo,mai ales de cand si cu zgarieturile de pisica pe brate.Zwergul continua sa traiasaca no matter what pentru ca asa stie el ca trebuie.Nu o sa renunte si nu o sa dea inapoi pentru ca altfel nu ar mai fi el.Zwergul a invatat sa fie mai bun si mai darnic , sa gandeasca mai mult si sa calculeze mai mult.Zwergul mai plange decat foarte rar, chiar daca in continuarea viata miroase a tutun,pisica si vin rosu baut din sticla.
Acum Zwergul se chinuie sa nu se mai intoarca in trecut again and again.Si asa cum se stie o sa reuseasca pana la urma cu incapatanarea specifica.

A trecut o saptamana de cand sunt din nou singura.Nu-mi place, dar nici nu-mi displace.Singuratatea mi-a devenit draga si comoda.Mi-am promis sa nu privesc inapoi.gata cu trecutul acum cautam sa ne decoram casa( vorbesc la plural:eu si Iorga),sa citesc mai mult, sa zambesc mai mult,sa fiu mai eficienta.
am zis ,am zis si peste toate am mai si scris.Acum trebuie sa ma tin de povestea asta.Poate cu timpul o sa reincep sa scriu frumos.

No comments: