Thursday 26 February 2009

news

m-au ajuns din urma vestile.de vreo 2 saptamani nici macar net-ul nu l-am mai deschis la obisnuitele pagini cu stiri.Am ramas in urma.nu citesc ziare, nu ma uit la tv( nu..si nu fac asta ca e la moda, cine ma cunoaste stie ca nu am nici o legatura cu moda) si mai nou am realizat ca sunt paralela cu tot ce ma inconjoara, viata de zi cu zi, evenimentele politice, sociale, mondene, de specialitate, intr-un cuvant cu tot ceea ce altora le face viata mai plina de sens..sau nu.
Nu stiam ca echipa de fotbal nationala va avea 2 meciuri destul de importante in viitorul apropiat,nu stiam ca nokia se gandeste sa produca laptopuri,nici macar nu stiam ca RBS se duce atat de vertiginos in jos.Am aflat insa intamplator ieri de avionul prabusit la Amsterdam(deh..domeniul de lucru).ok..si am aflat ca tarom are super promotie anul asta pe diverse destinatii.noroc cu lamaia pe care o citesc regulat .
dar pentru mine e just..a perfect day cu soarele batandu-mi vesel in monitorul calculatorului,cu corey taylor in casti si cu planuri de w/e lenes.
cu ce m-ar face mai fericita:"Subiectele zilei: Acasa la violatorul in serie; Politicienii vand aerul si Delta Dunarii ca sa carpeasca bugetul; Lovitura de teatru: suspectul Gribenco, colaborator al politiei; Criza pune pe butuci orasele mici.
va zic eu, cu nimic,din contra..as ca dulcea-mi ignoranta e benefica in zile in care joi devine vineri..da, asta era
Joia altora:
d imi trimite meniul de pranz de la banca (wtf?),s cauta fuckbuddy,a are probleme cu stomacul,f sarbatoreste schimbarea prefixului,ceilalti inca dorm..nici macar nu e ora pranzului

No comments: