Monday 16 February 2009

girls night out

planificat de joi ,pus in practica sambata cu aranjamentele de rigoare inainte:facut manichiura, cumparat bluze noi,machiaj,parfumat, aranjat, iesit pe usa.Cu buna dispozitie si chef de dansat de toate cele 3 parti, caci am fost trei bucati( si la propriu si la figurat).
Seara a inceput cu surubelnita verde, votca tonic si o bere fara alcool destul de prafuita( da una din noi chiar a fost cuminte).Votca tonic nesatifacatoare asa ca am trecut pe beri, surubelnitza verde s-a transformat in una normala si uite asa in 3 ore deja dansam.Dupa o sesiune de vreo doooj de sms se intampla si "marea schisma" a serii .Doua pleaca una ramane.Si de aici a inceput marea aventura.Noua locatie cu muzica house/dance trance dar cu tipul simpaticutz, tzelul serii de altfel.mai o votca mai un gin si se face 2 jumate noapte.Muzica nesatisfacatoarea pentru cea mai cuminte din noi o face sa se retraga cam devreme cu tot cu geanta, cheile , actele donshoarei ramasa la dance-trance.Intre timp in locatia initiala se incinge atmosfera si la propriu si la figurat,5 persoane pe metru patrat fac orice dans mult mai intim.
Si pentru ca dance-trance-ul nu e pe gustul tutuor se hotaraste plecarea spre case, ale cui a fost intrebarea serii deoarece prietena mea avea nu avea chei, nu avea telefon nu avea acte si intre timp a ramas si fara bluza cea nou, pierduta prin muntele de tzoale numit garderoba.Nu-i nimic s-a gasit o alta bluza pana la urma.Si cu alcool in sange si un echilibru precar se hotarasc sa recupereze macar telefonul din clubul initial.Buun..si pentru ca substantele etilice te fac sa uiti, normal ca nu s-a recuperat nici un telefon si directia finala a serii( asta dupa conversatii cu tipi necunoscuti pee care incerci sa-i convingi ca ii stii de undeva si ei te stiu dar nu-si mai aduc aminte si clar ei o stiu si pe prietena ta cu telefonul):patul supraetajat si scartiitor al tipului pe care la parasit in cateva ore deoarece la 8 dimineata au inceput vizitele din apartamentul central.
Intre timp pe partea cealalta a baricadei s-a lasat cu afterhours intr-un cartier indepartat de la 5 jumate la 8 insotiti de un dog argentinian superb.la 8 s-a strigat stingerea culmea.Zis si facut.Pus cornu in perna si schlafen fara sa auda nici macar unul din apelurile disperate ale prietenei fara chei, telefon, acte.
trezit la 12 - mai frumos nici ca se putea.Atunci a vazut si cele 8 apeluri disperate si a sunat:"hey! ce faci?cum esti?esti bine?"/"mda..se putea si mai bine, vreau si eu telefonul sa o sun pe D ca am cheile la ea si vreau si eu sa ma duc acasa"/"Ah :-s.hai ca eu sunt la tine in cartier,vino inspre casa si ne vedem sa-ti dau telefonul"Intre timp au reusit sa se intalneasca la discutiile de rigoare"asa fata ..si tu?tu ce ai facut?"/"Ah...hahaha..foarte tare"/"Si cainele?"/"hahaha..eu m-am dus la somn, am fost cea mai cuminte"/"Doamne fata nu mai imi trebuie"/"Asta da noapte"/"nu-mi mai aduc aminte exact"/"nu mai stiu cat am baut"/"fata si scartia patul ala si mi s-a facut rau de la inaltime" etc etc..concluzia.."hai sa dormim si un pic"
prin urmare am ajuns la 3 acasa dupa ce eram plecat de cu o zi inainte la 8 seara.
Inca mai avem flashuri..cel putin eu

astept un repeat, macar la dans

No comments: