Friday 23 January 2009

part9

Entry for January 18, 2006
Din seria :"sa mor io daca mai fac altadata asta!!!", mi-am promis de zeci de ori ca nu mai zic la nimeni nimic, ca ii las pe toti sa moara prosti si dezinformati si ..nu pot.Pur si simplu nu ma lasa inima si tot eu pierd.Ajung sa am termene limita si in ajunul ajunului in al 12-lea ceas ma trezesc ca nu stiu chiar toate amanuntele si atunci incepe nebunia.da-te catinutza cu capul de pereti!!!!lasa-i pe altii sa fie rai si sa se imbogateasca asa....

ma rog..am sentimentul asta in fiecare sesiune, poate o sa scap de el o data cu luna iunie cand o sa se termine cu totul si doamne cat imi doresc sa se termine.Dap mai am putin si ajung la dorintele minunatei mele Alexandra M, inclusiv la aia cu picioare rupte. :))




Wednesday January 18, 2006 - 10:57am

No comments: