Friday 23 January 2009

part6

el comandante
Aseara am ametit sau mai bine zis m-am ametit, el..s-a imbatat...cu apa rece sau nu, nu stiu prea bine sau parca era o bautura numita cimitirol, si nu glumesc asta imi aduc aminte destul de clar era a doua bautura de jos in sus alaturi de surubelnita si kill bill si parca mai erau acolo si portocala amara, din care am gustat si io.faza e ca am avut cosmaruri..am vrut sa ma imbat sa uit si de fapt nu m-am ales cu nimic, nici macar cu o durere de cap sau o usoara mahmureala .Tusea a ramas la fel poate s-a agravat un pic din cauza pachetului de tigari fumat aseara in 4 ore iar un nene de dimineatza, pe strada m-a abordat foarte politicos cu "ar trebui sa luati niste bromhexim pentru tusea asta".parca simteam eu ca tulburasem zumzetul bucurestiului la 9 dimineatza cu tusea mea.

Ma gandeam ca daca beau o sa gandesc mai altfel, mai clar,mai din mai multe unghiuri ....nici o sansa.Pe cei ce reusesc sa vada lucrurile altfel dupa ce beau cate ceva ii rog insistent sa ma invete si pe mine.


Wednesday January 11, 2006 - 09:52am

No comments: